Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

31 March 2011

Aku Tengah Sibuk, Wife Aku Pun Buat2 Sibuk Juga...!!!!


Mentang2 aku dah start sibuk beberapa hari ni, wife aku pun buat2 sibuk juga... Hehehehe... Memang dia sentiasa sibuk pun... Tapi kalau tak sibuk, free giler2... Biasalah kalau dah naik pangkat... Ini entry ringkas dari aku dalam kesibukan aku petang ni... 


Inilah jawatannye sejak tahun 2001 kalau tak silap aku... Jawatan yang sama tapi kerja jer bertambah... Makin bertambah dengan ragam boss yang macam2... Setakat ni dah 2 big boss dia jaga... Mula2 tu India, dan sekarang ni Singh pulak... 




Time aku temankan dia, ada urgent work untuk esoknye... Dah malam2 pun kena settlekan... Tapi takdelah selalu, kadang2 jer... Jadi bila dah kadang2 tu, kadang2 lah aku menemankannye... Betul ker ayat aku ni... Pening2...


Kalau aku dah ada dengan dia, dah pasti akan tergendala kerja dia sekejap sebab aku takleh tengok orang buat kerja serius sangat... Relaks lah, nanti mendatangkan tension jer buat apa... Biar kerja tu kita selesa buat tak kira masa.... Tapi time aku sibuk takde pulak dia temankan... Ni yang tak adil ni... Hehehehehe.... Apa2 punselamat menjalankan tugas dengan penuh dedikasi dan yang pentingnye ikhlas di dalam hati.... :)


10 comments:

yusri said...

haha,,keje satu kompeni ke?

EB said...

Hehehe mcm ni baru la best..
Semoga sentiasa berkekalan kebahagian ini bang.. InshaAllah..

Kenny De said...

best nye. ni baru suami mithali [tul ke ejaan aku ni..] biar kita temankn org tersyg bang walaupun kta xditemankan [alahai]hha!

jgn lopa bercuti di sarawak :P
kenny-de.blogspot.com

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Yusri...

Takdelah... Lain2 company.. Temankan jer... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: EB...

Memamng best kalau kadang2... Hehehehe... Terima kasih, saya pun harapkan seperti yang dinyatakan... Insyaallah... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Kenny Dee...

Takdelah mithali sangat... Hehehehe... Kena ada tanggungjawab untuk keselamatn wife kita sebenarnye... maklumlah takut dikacau... Kalau tak dikacau dek orang, pasti dikacau dek hantu... Hehehehe...

Saya pun ada cadangan untuk ke sana juga sebenarnye.... Insyaallah... :)

My Airul... said...

bak kate org dulu2 "sape tak sayang bini"... hohohoho untung la makngah dapat suami baik cmni..

Chilabaey's Spot 2 said...

To: My Airul...

Hehehehe... Ada ajerlah Airul ni... Siapalah tak sayang makwe yer tak...???

My Airul... said...

hahahaha.....

Chilabaey's Spot 2 said...

To: My Airul...

Amboi... Gelakkan orang... Hehehehe... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...