Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

01 March 2011

JJCK : Starbuck Di Hati Mu... Pantang Nampak, Habislah Pakngahnye...!!


Dah sebulan Melly dengan aku... Mana aku pergi dia ikut... Balik rumah mamanye sebab nak lepas rindu kat adik dia dan ambil pampers serta susu.... Duduk sehari esok ikut aku lagi... Kalau aku balik Banting pun dia ikut... Mana aku ada, dia mesti adalah... 

Kalau Melly ada dengan aku, sure aku bawak jalan2... Dan tempat yang pantang dia nampak adalah Starbuck Coffee... Dari jauh lagi dia dah jerit nak Starbuck... Makngah dailah yang ajar ni, kalau nampak Starbuck kena bagitahu kat Pakngah... Yang paling dia suka adalah Ice Blend Chocolate... Kecik2 aku dah ajar lepak... Hehehehe... Mesti mama dengan abah dia marah.... Kalau dengan aku memang mewah dengan berjalan dan makan luarlah... Kalau dengan Usunye pulak, mewah dengan mainan di Toys R Us... 


Sedut banyak2...


Lepas tu kesejukan... Hehehehe....





Lagi satu kalau lepak kat sini, dia mesti nak main dengan straw Starbuck... 3 ke 4 batang dah sure dia ambil buat main....


Tengah mengekor Makngahnye order dan buat bayaran...


Merayau2 sambil menunggu ice blend yang diorder...


Walaupun Makngahnye tegas, tapi Melly akan belajar banyak perkara yang baik...


Model kanak2 Starbuck... Kecik2 dah lepak kat sini, aku dulu warung belakang pokok jer... Budak2 sekarang... Budak2 akan datang entahlah macamana....???


10 comments:

Anonymous said...

Pakngah salah tulis la.....melly panggil starbuck tu STARBUB hehehe

Anonymous said...

salah2 bukan starbub.......STARBAB kan

icee-yah said...

BEtultu sekrg kanak-kanak pun dah pandai demand kan..macamne kanak-kanak masa depan kan..

Khairul Onggon said...

Teringat main jentik straw kecik2 dulu ye Pak Ngah hehehe.. Melly oh Melly.. kiut betul ler.. :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Anonymous (1st)

Ha'aahhh lah... Dia panggil lain... ;p

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Anonymous... (2nd)

Baru nak betulkan... Starbab... Debab... Hehehehe.... ;p

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Icee-Yah...

Entahlah, tak tahu nak kata... Lebih demand dari orang tua kot... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: wa khairul onggon...

Ha'aahh lah... Terasa mudalah pulak yer... Hehehehehe... Kiut ker...??

eMMe said...

sume panggil pak ngah, nak panggil pak ngah juga le, heheheh...
ni pak ngah, sebut pasal warung belakang pokok, saya lak dulu suke makan nasi + sup bwh pokok, skrg nih dah takde dah pokok tu, tah mane tau makcik2 buat sup sedap tu pindah...rindu la...sup dia sedap tau pak ngah...mmg layan la...skrg ni nak makan sup sedap dah tak jumpe dah, hehehehe....

Chilabaey's Spot 2 said...

To: eMMe...

Boleh... Takde hal punya... Diaorang dah biasa sangat dah panggil saya dengan nama tu...

Kalau jumpa bagitahu tau... Boleh buat review pasal tempat tu yer Emme... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...