Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

21 March 2011

Update : Kemalangan Pesawat Air Asia Di Damansara Untuk Blogger Yg Belum Baca....!!!


Gempar apabila pesawat Air Asia terhempas di Mutiara Damansara.... Menembusi bangunan yang sedang dibina... Hampir keseluruhan badan pesawat tersebut hancur dan cuma tinggal kepala pesawat sahaja... Itu pun hampir jatuh... Semua anak kapal selamat kecuali cleaner sahaja sebab tak sempat pakai seat belt.... Berita selanjutnye baca entry ini : Gempar - Pesawat Air Asia Terhempas Di Mutiara Damansara..


* Entry tengahari kali agak panas, korang tunggu yer pukul 12.30 tengahari... Tak pernah lagi aku buat macam tu...



4 comments:

saya_arief said...

haha.ingat kan betol2.

Bro Framestone said...

awat la xramai yang perasan ek...

Chilabaey's Spot 2 said...

To: saya_arief...

Hehehehe... saje jer... Kasi suspen sikit... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Bro Framestone....

Memang ramai yang tak perasan, saya pun sebab hari2 ke IKEA cari makan malam lepas kerja.... Dan jalan yang saya gunakan dah sure nampak punya kapal tu tapi kena peka pada kawasan keliling... Pandang kiri kanan bawah dan atas... Baru nampak... Hehehehehe....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...