Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

29 March 2011

JJCK : Noodle Station, Giant Kota Damansara... Variasi Menu Yang Bagus...!!!


Jalan-Jalan Cari Kolestrol (JJCK) bersiaran lagi... Kali ini aku nak promote sikit tempat yang agak menarik dengan rangkaian menunye... Rasanye dah lama dah aku ke sini hari tu, cuma baru sekarang berkesempatan untuk review... Untuk JJCK kali ni aku perkenalkan satu restaurant ni yang berada di Giant Mutiara Damansara... Iaitu Noodle Station Restaurant... Outlet dia memang banyak di serata Lembah Klang... Aku memilih lokasi kali ini sebab kebetulan aku beli barang dapur ketika itu....


Menu aku kali ini agak simple tetapi rasanye menarik... Macam biasa muka empunya blog pasti ada di setiap entry... Menyampah atau meluat takyah tengok...


Ini adalah minuman pilihan aku untuk kali ini.... Sangat menarik dan rasanye sukar digambarkan... Kali ini aku memilih : AU Natural - Campuran Rasberry and lemon... Yang bestnye kita minum dalam balang atau jar...


Nampak besar giler mangkuk depan aku tu.... Angle iPhone dari depan wife aku.... Mangkuk tu bukan menu aku punya...


Inilah menu aku kali ini iaitu Springy Noodle With Beef Pastrami... Rasa cheezzy2 sikit dan mengenyangkan... Nampak macam sikit sebab diaorang letak dalam pinggan besar.... Menarik untuk dicuba...


Yang ini pembantu aku dalam JJCK aku... Researcher tempat2 menarik di dalam blog aku... Tahu jer mana ada tempat makan yang menarik... Aku cuma keluar modal untuk pergi makan di sana... Bagus2...


Yang ini memang boleh rekomen kat korang... Memang sedap dan pasti nak order satu lagi... Menu minuman wife aku kali ini adalah Fruit Sorbet... Ada buah2an mix di dalamnye... Yang kuning itu ada sorber mangga... Tak terlalu keras dan tak terlalu cair untuk dinikmati... 


Manakala menu utamanye pula adalah Spicy Trio Springy Noodle... Ada wantan, ada udang dan fishball... Sekali tengok macam mee maggi jer... Tapi rasanye jauh berbeza... Terasa pedas2 sikit... Namanye pun dah Spicy....


Time ni restaurant ni lengang sikit sebab aku datang waktu pejabat, so ramai belum keluar rehat... Tempat yang cuzzy dan relaks... Sangat2 selesa untuk menjamu selera bersama keluarga...


Macam biasa selesai makan kenalah bayar yer... Harga yang ditawarkan dengan menu yang disediakan amat berbaloi... So bagi mereka yang masih belum mencubanye bolehlah datang ke restaurant ini... Terdapat banyak outlet di sekitar Lembah Klang ni... 

Di bawah ni adalah lokasi restaurant tersebut...


Selamat Mencuba...


10 comments:

pipoq said...

aiseh..tak sebut harga tu yang cuak sikit ni..eheheh..

apa kata pehni kalo review JJCK bro bagitau je harga makanan yang bro try tu..

Blog Eazy Izzuddin said...

berselera...
sedap tu...
boleh terjah...

Chilabaey's Spot 2 said...

To: pipoq...

Memang nak review dengan harga sekali, tapi resit entah ke mana entah... Biasalah lelaki penuh dengan kecuaiannye... Hehehehe... Insyallah saya akan buat... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Eazy Izzuddin....

Menu yang agak menarik untuk dicuba... Variasi airnye juga boleh tahan banyaknye... Trylah kalau jumpa dan ada masa yer... :)

nairaariaa said...

saya tertarik kat minuman Fruit Sorbet..wah...cam sodap je..tatahan...

Wawa_Nadwa said...

pakngah ni saje tunjuk gmbo mkn.
br ingat nk diet.
terus tak jd.
hehe!

Murni Alfathunnisa said...

noodle station memang best..baru dok teringat nak pegi buat lawatan balas...tup tup nampak entry ni..hehe
noodles nyer byk variety n for beverages, presentable..byk pilihan jugak...n tasty of course....:)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: nairaariaa...

Memang sedap pun.. Kena try nanti... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Wawa_Nadwa...

Hehehehe... Sorry Wa, ok2 diet balik lepas try yer... Takut baju tak muat ker nanti.... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Siti Murni...

Bestkan... Siapa yang dah try mesti teringat menu yang banyak dia kan... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...