Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

03 February 2016

Selamat Tahun Baru 2016 Walaupun Dah Terlambat 2 Bulan....!!!


Assalamualaikum semua... Lama betul aku ternak labah2 kat blog ni rupanya... Kadang2 sedih pun ada bila teringat semula yang aku ni ada blog dan mempunyai followers yang tak berapa ramai ni... Kadang kala terasa macam nak tutup je blog ni dari tatapan umum... 

Tapi sayang sebab dah lama aku usahakan dan dulu inilah tempatnye aku meluahkan perasaan bila ada masalah dan tempat untuk berkongsi tentang kehidupan yang aku lalui.... Dengan adanya blog ini jugalah aku mendapat kata2 semangat dari korang semua untuk meneruskan kehidupan aku selama ini...

Mungkin aku akan cuba juga update atau akan active semula kerja2 memblog ni... Terlalu banyak yang nak ku kisahkan sebenarnye, sehingga tidak tahu yang mana satu yang hendak diluahkan dan diceritakan... Dan adakah blog ini masih releven dalam kehidupan korang yang menjadi pembaca setia aku atau silent reader aku selama ini... Aku sendiri pun tak tahu... 

Buat masa yang terluang ini, rasanye dah terlambat untuk aku ucapkan Selamat Tahun Baru 2016 buat semua followers, silent reader dan yang masih lagi setia dengan blog kesayangan aku ini iaitu Chilabaey's Spot...


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...