Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

18 March 2011

Gelanggang Raja Lawak, Siapa Yang Menang Yer...?? Jom Teka...!!!


Entry pantas dari aku malam ni.... Tengah tengok Gelanggang Raja Lawak Akhir.... Tahun ni baru layan lebih sikit.... 3 peserta akhir kali ni memang aku kagumi.... Lawaknye menjadi tapi ada juga peserta yang lain boring giler... Tahniah bagi 3 peserta yang masuk akhir....


Man Raja Lawak - Aku harap dia menjadi Juara tahun ni....


Kumpulan R2 Raja Lawak - Yang ni pun aku harap dapat jadi Juara atau Naib Juara...


Kumpulan Balas Raja Lawak - Lawak mereka agak berlainan sikit, tapi still boleh gelak...


Sorang jer peserta yang yang aku minta keluar awal2 iaitu Leman Raja Lawak... Tak menghargai setelah dapat masuk ke Gelanggang Raja Lawak... Patut buatlah bersungguh2 tapi bila diberitahu dia keluar, boleh pulak kata 'Yes...!!!'..... Kalau tahu tak mampu baiklah beri peluang pada peserta yang beribu2 tak dapat masuk...

Jom teka siapa yang akan menang...!!!

4 comments:

Unknown said...

abang muz..betul jangkaan ayu.,dan abang...MAN menang

dan mmg ayu terkilan kat peserta tu....boleh senang2 dia kata YES!!!!!!!!
sangat2 tak hargai

eMMe said...

tak yah teka, dah tau dah
man!!!!

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Citarasa Rinduan...

Dah boleh rasakan dah kemenangan diaorang ni... Kalau Man tak menang, pasti R2... Tapi memeng harapkan Man, Alhamdulillah menang juga dia...

Chilabaey's Spot 2 said...

To: eMMe...

Huyooooo Emme lagi dahsyat, dah boleh tahu dah siapa menang... Telek yer... Hehehehe... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...