Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

30 March 2011

2nd Batch : Blogger Bloglist Mac-April 2011, Sila Ambil Yer...!!!!


Selamat Tengahari semua blogger kesayangan hamba... Terima kasih kepada blogger baru yang telah menerjah blog aku dari masa ke semasa... Bukan senang untuk mereka2 ni tahu akan  blog kita sebenarnye... Kalau takde disebabkan suatu preview, kontroversi atau entry2 yang menarik pasti mereka tiada minat untuk masuk ke blog kita... 

Blog aku bukanlah blog yang menjadi pilihan orang, lagi2 blogger2 yang dah lama dan ramai followers.... Cuma kebanyakkan mereka yang baru berjinak2 dengan dunia blog sahaja... Biasalah blog picisan luahan rasa yang nak dikongsi bersama sahaja... Bukan blog cari duit atau business... Lagi satu aku tak promote pun blog aku kat Facebook ker, YM ker atau seangkatan dengannye...

Tapi bila ada dari mereka2 ni datang terjah, follow dan berikan komen, ianye suatu penghargaan sebenarnye buat aku... Dan dengan itu, satu penghargaan aku berikan pada mereka ini... Mereka2 yang mahukan blog mereka berada di dalam Bloglist Mac-April 2011 aku kali ini...

Bagi mereka2 yang takde dalam list ni kena tunggu dulu yer... Siapa yang dah ada, bolehlah ambil 2nd batch poster yang aku buat untuk koleksi blog korang yer.... Dan yang masih berminat mahukan blog mereka berada dalam bloglist aku, sila2kanlah yer... 

TERIMA KASIH SEKALI LAGI...

14 comments:

Unknown said...

ye ke ni??
alaa..susah2 aje la segan lak sy nak amik. tapi sy amik la eh..amik eh..
terima kasih banyak2 :D

EB said...

Waaa 1st dapat mcm ni..
Terima kasih bebanyak bang..
Adoi.. Susah² je..
Apa² pun syukran syukran...
Happy ^_^

Chilabaey's Spot 2 said...

To: leyzajamil

Ye ler...!!! Hehehehe... Jangan segan2, nanti rugi kalau tak ambik... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: EB..

Sama2 Bro... Cuma menghargai blogger seangkatan dengan saya... :)

EB said...

Xda hal la bang..

Dengan rasa besar hati saya buat satu entri khas buat abang..

Title

Thanks bang..

EB said...

Jom Join Bloglist ChilaBaey's Spot!!

f.aliaa said...

Salam,tima kasih ya :)
cantik banner tu :)
saya ada juga btkan entry khas utk bloglist nie :)
http://aliaapunyabelog.blogspot.com/2011/03/jom-sama2-meriahkan-bloglist-chilabaeys.html

Unknown said...

Bro..saya dah buat entry..terima kasih banyak-banyak.cantik banner tu

http://syahadah79.blogspot.com/2011/03/meh-join-bloglist-chilabaeys-spot.html

Chilabaey's Spot 2 said...

To: EB...

Terima kasih sebab buat entry khas tu... Sebenarnye tak perlu buat apa2 untuk masuk ke dalam bloglist saya... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: EB...

Thanks again yer EB... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: faLiaa...

Terima kasih juga buat awak sebab adakan entry khas untuk saya.. Tak perlu buat entry untuk bloglist saya kali ni pun... Apa2 pun thanks again yer.. Sangat2 saya hargai... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: ♥♥syahadah♥♥...

Terima kasih sekali Syahadah sebab adakan entry khas untuk saya... Tak perlu buat apa2 entry utnuk saya kali pun...

Apa2 pun sangat2 saya hargai setiap yang dibuat tu yer... Thanks Sis....

EB said...

Assalamualaikum..
Alaa x kisah bang...
Dah namanya "Entri Khas" kan so EB pn berbesar hati untuk buat.. Ikhlas untuk abg.. Tolong menolong amalan mulia..
Org nak join x nak join tu blkng cerita... Yg pting skrg ni sya happy utk semua itu..
Andai ada kekurangan maafkan sya ye bang...

Chilabaey's Spot 2 said...

To: EB...

Waalaikumsalam EB...Terima kasih, tak perlu sebenarnye... Tapi bila dah ada yang buat, sangat2 saya hargai... Thanks again... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...