Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

23 March 2011

Bloglist Baru Di Chilabaey's Spot.... Linkkan Blog Korang Kat Ruang Komen Yer...!!



SALAM SATU MALAYSIA... 

Rasanye kadang2 tu list bloglist aku (entah apa2 ayat entah...) sebelah kanan tu macam tak berkembang jer... Dan rasa macam tak adil jer untuk blogger2 baru yang rajin beri komen kat blog ni... Maka dengan ini, bagi mereka2 yang mahukan blog mereka berada dalam Blog Chilabaey's Spot ni bolehlah korang2 tinggalkan link korang untuk aku buat bloglist yang baru.... Bagi yang berminatlah... Aku tak paksa... Blog aku bukannye best sangat pun... Cuma blog peribadi yang hendak dikongsikan bersama sahaja....

Syarat-Syarat :

1. Tiada syarat yang ditetapkan, cuma kalau nak follow aku lebih baik, dialu2kan...
2. Siapa nak ambil logo di atas, dipersilakan...!!! Letak kat blog korang untuk tempoh 
    yang telah ditetapkan... Inipun tak paksa... Kalau ada nak buat entry pun lagi bagus, manalah
    tahu kalau2 ada hadiah misteri... Hehehehe... Tapi aku tak janji yer.... :p

Bagi mereka2 yang dah lama dan setia dengan aku, Insyallah aku akan buat satu lagi bloglist... Yang ini untuk WAJIB aku baca setiap hari dan merupakan sahabat blog aku paling setia setakat ini.... Jangan takut, pasti ada tampalannye.....

Tempoh untuk bloglist baru ni adalah dari bulan Mac - April 2011... Walaupun blog aku ni tidaklah sehebat mana tapi ianye adalah sumbangan aku untuk mempromosikan blog2 baru dan lama.... Secara tidak langsung kita dapat sama2 menambah kenalan blogger dan juga mengetahui perkembangan terkini mereka ini...  Insyallah...

Jom Tinggalkan Link Anda Untuk Bloglist Terbaru Chilabaey's Spot.....

32 comments:

~Photo Freak~ said...

hehe...i nak jadik blog list u ley...??

here my blog link

http://yullchunk.blogspot.com

Hazzy Ishak said...

saya saya!!

antudegil said...

marilah! letakkan aku dalam bloglist kamu

khaiziliyah said...

hyeeee :))

nk letak 2 blog list boley..1 personal 1 bisnes.ehehe

http://haizi-bobob.blogspot.com
http://deliciouscollection.blogspot.com

irfanduhh said...

nak2 !

http://irfanduhh.blogspot.com

terimakasih !

Khairul Onggon said...

sokong2.. hehe.. Teruskan enchek Chilabaeys.. Kdg2 komfius, jap panggil En. MUzaffar, kdg2 panggil Pak Ngah hehe.. Sebaik2nya nak panggil ape aarr? :)

Unknown said...

abang muz--
chaiyok2...
bagus2...ayu sokong 100%

♥♥ eija ♥♥ said...

hehe....
macam best nyer pakngah hehe....
boleh ker ja join hehe....

Puan Ninie said...

nak joinnnnnnnnnn...:)
hihihih

wanie md zain said...

salam perkenalan..En Chilabaey..dah lama baca blog ni..
sudi2 la jengah blog saya...

80to78.blogspot.com

Chilabaey's Spot 2 said...

To: ~Photo Freak~

Orang pertama yang akan saya senaraikan... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Hazzy Ishak...

Hazz... Dalam list Wajib.. Itu semestinye.... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Antudegil...

Anda juga akan tersenarai... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: khaiziliyah...

Takde masalah.... Anda akan disenaraikan... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: irfanduhh...

Insyaallah, anda juga akan dilistkan... Tunggu....!!!

Chilabaey's Spot 2 said...

To: wa khairul onggon...

Terima kasih... Awak dilistkan dalam yang Wajib juga...
Sebab dlm list wajib tayang, panggil Abg Muz jer... Ok... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Citarasa Rinduan....

Blog Ayu dalam senarai Wajib... Jangan risau... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: ♥♥ eija ♥♥

Akan disenaraikan dalam yang wajib tayang juga blog Ieja.... Pasti... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: mEiZ SHA...

Akan disenaraikan juga yer.... Terima kasih.... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Nur...

Insyallah saya akan terjah dan anda juga akan disenaraikan dalam lis baru saya... :)

Lia Hasty said...

blog saya ade masuk dalam list x?

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Clara Emily Cancer...

Blog Cik Lia dalam senarai Wajib Tayang... Itu semestinye ada.... :)

wana said...

wana punya skali taw.. lma dah x masuk blog ni

Chilabaey's Spot 2 said...

To: wanasweet_2301

Insyallah... Alaaaa orang tu sejak bertunang busy memanjang... :)

wana said...

x tunang pun mmg bz.. femez nmpak skang

Chilabaey's Spot 2 said...

To: wanasweet_2301...

Oooo iyer ker.... Takdelah femez maner.. Biasa2 jer, macam dulu... :)

Anonymous said...

http://comeynemo.blogspot.com/

my link. =)

Unknown said...

listkan saya bro!!

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Nem0 o0h Nem0...

Insyaallah saya akan listkan tak lama lagi... Jangan risau... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: ♥♥syahadah♥♥

Takde masalah, Insyaallah saya akan listkan nanti... :)

nairaariaa said...

nak masuk senarai blog jgk la

url= http://butterflyinpurple.blogspot.com


tq2...

Chilabaey's Spot 2 said...

To: nairaariaa...

Insyaallah saya akan masukkan juga tak lama lagi... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...