Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

01 March 2011

Pertemuan Yang Tidak Dirancang, Last Minit Punya SMS dan Call...!!!


Akhirnye terlangsai juga hutang aku pada blogger sorang ni... Blogger yang memenangi tempat kedua dalam Contest Chilabaey's Spot tempohari... Blogger Cikbedahlaser.... Pertemuan di buat pada Ahad malam, pukul 9.15 malam di Damansara Perdana... 

Kesian diaorang sebab kena datang ke Damansara dari Serdang semata2 untuk menuntut hadiah yang dimenangi... Maklumlah aku ni sibuk memanjang dan sukar untuk berada setempat... Dah macam orang nomad dah rasanye sekarang ni... Kejap di Damansara, kejap2 di Shah Alam dan kejap2 tu ada di Banting....


Blogger Cikbedahlaser ni kalau ikut nama sebenarnye adalah Rafidah, macamana dapat nickname blog dia tak tahulah.... Jauh sangat kalau ikutkan namanye... Dan dia datang dengan suaminye Shariff... Yang bestnye mereka ni, sebab minat dalam photography... So banyak juga tips2 dan hal2 kamera yang diborakkan... Dari satu bab ke satu bab... Dan last sekali, baru nak serah hadiah.... 




Malam tu kami cuma dapat minum2 jer kat restoran tersebut... Maklumlah dah lewat sangat, sebuah restoran yang agak menarik dari segi menu2 yang ditawarkan... Restoran tersebut adalah Restoran Fatmawati di Damansara Perdana... Mengajikan masakan asal dari Indonesia Crusine... Semua bahan yang digunakan adalah dari Indonesia, bahan2 trsebut akan dibawa 2 minggu sekali.... Menu yang agak banyak, dari yang kita kenal sampailah yang entah apa namanye... Akan aku datang sekali lagi ke sini dan mencubanye... Wife aku selalulah ke sini tengahari sebab berdepan dengan office dia...

So, untuk kali pertama dapatlah aku berjumpa seorang lagi blogger setakat ini.... Terima kasih sekali lagi kepada Blogger Cikbedahlaser dan suami kerana menyertai contest yang dianjurkan dan sanggup meletihkan diri ke Damansara untuk perjumpaan ini.... Tinggal seorang jer lagi yang hadiahnye aku masih pegang.... Pemenang saguhati juri..... 

8 comments:

Kasih Laila.. said...

Bestnya menang hadiah. Bila contest akan diadakan lagi yer abg Muz? Nak joinlah.

pipoq said...

hadiah kene tuntut sendiri ke ? hehehe..kalo jauh cam aku ni termenang jenuh gak la nak nunggu aku datang amik hadiah..

eh..ipoh <--> KL bukan jauh mane pun ye tak ?

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Kasih Laila..

Insyallah akan diadakan lagi... Tunggu yer... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: pipoq...

Kalau yang jauh pasti akan dihantar melalui pos... Kalau Ipoh tunggu saya balik Ipoh rumah mertualah... Hehehehe...

cikbedahlaser said...

hahahaha xdehal la.... mmg cari lokasi nk jalan2...2 ari cuti.. dok terperuk kt rumah.. klu ikut kan nk g shah alam..
die ikut driver sebenarnye.. klu driver kata on... kite ikut je.. heheheheh

trima kasih byk2 abg muz.. lupe la nk tny nama isteri abg muz.. hehehehe

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Cikbedahlaser...

Ok.... Takpe janji kita dah jumpakan... Yang pentig hadiah telah diserahkan... Habis hutang saya...

Seronok jumpa dengan Rafidah & Shariff tempohari... Tapi kejap sangat....

Oooo nama wife saya, Iena... :)

cikbedahlaser said...

next time kite jmp lama skit.. g jalan2 kt ikea ke.. heheheh jd tourist guide kami.. ehehehehehe

baru dpt gmbr nih... byk rupe nye d snap dek anor..
n baru perasan. baju kite... satu kapel itm putih.. satu lg biru. hahahahahah

Chilabaey's Spot 2 said...

To: cikbedahlaser...

Insyallah kalau takde aral... Jadi tourist guide yer, boleh2..

Ha'aah... Banyak juga dia snap... Bab baju tu saya tak perasan langsung, boleh pulak sama2 yer... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...