Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

22 March 2011

Semalam Panas Jer, Hari Ni Sejuk Memanjang Pulak...!!!!


Semalam blog aku panas sampai ke malam, pagi ni dah suam2 kuku sikit.... Dan tengahari ni sejuk pulak memanjang... Macam tulah cuaca hari ni... Ada yang suka dengan kita dan ada juga yang sakit hati.... Yang penting kita lalui kehidupan kita dengan tenang sebenarnye... Segala tanggungjawab kita kena selesaikan dulu...



Sebab dah panas2 semalam, so hari ni kenalah sejuk2 sikit... Sejuk di tekak... Kisah minggu lepas, sajer lepak2 dengan anak buah sorang ni di Starbuck.... Biasalah outlet di Ikano... Kebetulan time tu aku nak cari barangan untuk dapur aku dan juga hadiah wedding untuk anak jiran aku minggu lepas... Kemudian ke Ace Hardware pulak beli hardware sikit... Keluar2 jer kedai hardware tu, Melly dan2 jer kata haus... Sebab dia dah nampak Starbuck depan hardware tu... Memang kalau jalan2 dengan dia kalau nampak Starbuck pasti akan menyinggah punya.... 


So, lepaklah kejap melayan kerenah anak buah aku sorang ni... Biasalah dia punya favorite menu bila sampai sini iaitu Iceblended Chocolate Chips dengan Cream... Belum siap lagi diaorang buat, Melly dah ambil straw dengan tisu siap2... Makngah dia punya ajarlah ni....


Melepaklah aku dengan dia pagi tu di Starbuck... Tak berapa ramai pun pagi tu.. Agak selesa jgalah untuk sufe internet... Tapi kalau nak lepak bawa laptop ke hulu hilir kat sini takde kerjalah aku.... Baik aku lepak kat rumah jer... Lagi baik... Kalau setakat check guna iPhone tu bolehlah... Sebab cuma letak dalam poket seluar jer... 

4 comments:

cikbedahlaser said...

kenapa buat entry mcm ni???
aarrghh... nk coklat chip... uhuhuhuh

Anonymous said...

favvy sy tu.. nyumnyum..

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Cikbedahlaser...

Sajer jer bagi CBL kering tekak... Hehehehe.... Tengahari nanti pi Starbuck yer... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Nem0 o0h Nem0...

Memang sedap dari yang lain... Yang green tea pun saya suka... Sebab ia kurang manis... :) :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...