Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

24 March 2011

[Video] Suka Betul Aku Suara Budak Ni...!!!






Jalan2 kat Youtube tadi, tetiba pulak nak taip title Najwa sebab nak cari Video Clip terbaru dari Najwa Mahiadin yang lagunye 'Got To Go'... Tiba2 keluar lain sebab aku tak ingat second name 'Mahiadin' tu... Yang keluar Najwa Latif... Budak yang menyanyi dalam Youtube katanye...

Suara yang sangat2 sedap untuk didengar... Pada umur yang masih muda mempunyai bakat dalam muzik... Yang bestnye budak ni, kebanyakkan nyanyiannye adalah di dalam kereta... Dalam kereta ni adalah cadangan bapanye untuk dia merakamkan nyanyiannye... Kalau aku pandai menyanyi dan muzik pun aku buat rakaman dalam kereta... Sebab..???

Dalam kereta ni kedap bunyi dan bila kita mainkan sesuatu alat muzik, gemanye bermain di dalam kereta tu jer dan mudah untuk mendapat rakaman bunyi yang jelas... Manakala kusyen kereta pulak menjadi menyerap bunyi yang baik selain lapik telur yang selalu kita beli... Kalau korang tengok dalam studio rakaman yang budget murah, kebanyakkan mereka menggunakan lapik telur ayam ditampal di dinding studio tersebut untuk tujuan yang sama... Itu pendapat akulah, walaupun aku takde kelulusan dalam bidang muzik engineering... Cewah...

Tapi bila tengok balik muka budak Najwa ni, dah macam seorang lagi budak mat salleh yang menyanyi dalam Youtube iaitu Alyssa Bernal... Tapi pada permulaan kemunculannye, suka nyanyi dan rakam dalam toilet... Lain pulak kerjanye... Tapi suara dia pun aku admire... Sedap untuk di dengar... Kalau tak silap aku dah ada single dah budak ni....







Macamana...??? Ada persamaan tak dari segi suara dan iras muka... Apa2 pun  korang layanlah dari 2 insan yang mempunyai bakat dalam industri muzik kelak.... Moga sukses....

*Sebelum tekan play kat video diaorang ni, korang pause kan dulu lagu dalam blog aku ni... Tekan keyboard end, boleh terus ke bawah...


2 comments:

Anonymous said...

to chilabaey
from daiazainal

try usha thailand got talent...sura pondan yg menyerlah juge~

Chilabaey's Spot 2 said...

To: daiazainal

Ok2... Nanti saya cari... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...