Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

28 March 2011

Blogger Dalam Bloglist Mac-April 2011, Sila Ambil Yer...!!!!


Salam Isnin dan Salam 1 Malaysia semua blogger kesayangan hamba... Terima kasih kepada blogger baru yang telah menerjah blog aku dari masa ke semasa... Bukan senang untuk mereka2 ni tahu akan  blog kita sebenarnye... Kalau takde disebabkan suatu preview, kontroversi atau entry2 yang menarik pasti mereka tiada minat untuk masuk ke blog kita... 

Blog aku bukanlah blog yang menjadi pilihan orang, lagi2 blogger2 yang dah lama dan ramai followers.... Cuma kebanyakkan mereka yang baru berjinak2 dengan dunia blog sahaja... Biasalah blog picisan luahan rasa yang nak dikongsi bersama sahaja... Bukan blog cari duit atau business... Lagi satu aku tak promote pun blog aku kat Facebook ker, YM ker atau seangkatan dengannye...

Tapi bila ada dari mereka2 ni datang terjah, follow dan berikan komen, ianye suatu penghargaan sebenarnye buat aku... Dan dengan itu, satu penghargaan aku berikan pada mereka ini... Mereka2 yang mahukan blog mereka berada di dalam Bloglist Mac-April 2011 aku kali ini...

Bagi mereka2 yang takde dalam list ni kena tunggu dulu yer... Siapa yang dah ada, bolehlah ambil poster yang aku buat untuk koleksi korang yer.... Dan yang masih berminat mahukan blog mereka berada dalam bloglist aku, sila2kanlah yer... <SINI

TERIMA KASIH SEKALI LAGI...


10 comments:

Hazzy Ishak said...

ada satu soalan untuk pak ngah:

agaknya kenapa hazzy dah makin malas nak update eh???

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Hazzy Ishak...

Sibuk buat bantal mashmellow kot... Hehehehe... takdelah... Kemungkinan :

1. Internet lembab...
2. Ramai benor yang komen...
3. Ketandusan idea... padahal saya dgn tuan bog ni juga..
4. Dah sampai dah target followers...
5. Dah ada pakwe kot.... Hehehehehe....

Gurau2 jer Hazzy.... :)

wanie md zain said...

pakngah..hehehhe thanks..bg kesempatan nak appear dlm blog glamer pakngah ni..

terima kasih sekali lagi..

Chilabaey's Spot 2 said...

To: wanie md zain...

Sama2... Blog saya tak glamour mana, janganlah cakap macam tu... :)

Azlina said...

tq..nk dtg angkut poster ni...

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Lin Azlina..

Welcome... Dah ambik dah yer... Ok.. bagus2... :)

♥♥ eija ♥♥ said...

wahhh tahniah pada blogger hehe..

Chilabaey's Spot 2 said...

To: ♥♥ eija ♥♥

Insyallah untuk blog wajib baca saya juga akan ada something... Terima kasih jadi blogger saya selama ini... :)

nairaariaa said...

dah amek da,...tq2 yea... =)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: nairaariaa...

Bagus2... Cuma tanda penghargaan jer... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...