Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

01 April 2011

Update : April Fool, Bagi Aku...???!!! Takleh Sambutlah...!!!


Bagi aku April Fool ni tak maknanye bagi aku... Untuk sesetengah bangsa dan agama lain sajer yang menyambutnye... Dalam Islam takde pun tersurat, so faham2 jerlah yer... Bagi bulan April tahun ni, pasti sama macam April2 tahun2 lepas sebab banyak sangat sambutan harijadi sebenarnye... Korang tengoklah jadual aku di atas yer...

Oklah nak keluar rumah dah sebab ada appointment doktor gigi pukul 9.00 pagi ni... Adui takutnye.... Dari dulu sampai sekarang bila cakap pasal doktor gigi mesti kecut perut punya... Hilang lagilah aset mulut aku lepas ni... Apa2 pun nanti aku update lagi yer... Bye...

Update : Akhirnye gigi gerham aku meninggalkan aku untuk selama2nye... Huhuhuhu... 3 hari menanggung sakit kepala, pagi2 lagi dah ke klinik untuk ku cabut... Ambik engko, tengah menahan sakit lain pulak sebab pelali dah habis...!!!!


6 comments:

Unknown said...

tuelah,
april fool tue disambut di negara barat saja,
buat apa kita nak ikut cara depa,
huhuhuhu....

amboi byknya appoinment:)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Cik Wanie Ghani...

Betul... Ada sejarah mengenainye yang budak2 sekarang ni beriya2 nak menyambutnye... Cetek pengetahuan...

Macam tu lah CW, sekali sibuk, pening kepala... :)

My Airul... said...

byk btul potong kek.. btambah gemuk la cmni.. hahaha

Chilabaey's Spot 2 said...

To: My Airul...

Hehehehe... Taklah juga, sebab selalunye kek2 tu akan disatukan.... Jimat.... Nak sepotong....???

My Airul... said...

pakngah pos la.. sy ok je.. haha..

Chilabaey's Spot 2 said...

To: My Airul...

Oooo.... Besday bulan ni jugak ker Rul... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...