Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

18 April 2011

Menantu Perempuan Tunggal Arwah Abah Aku....!!!


Sedih bila mengenang semula semasa hayat arwah abah aku, wife aku merupakan menantu perempuan tunggal dalam keluarga aku.... Dan abah aku sangat2 sayang dengan menantunye sorang ni.... Dan pemergian arwah abah aku juga memberi kesan mendalam buat wife aku sebenarnye.... Wife aku juga sama2 membantu menguruskan abah aku.... Semasa membersihkan abah aku, mengemas bilik, tukar pampers dan banyak lagi perkara yang kalau2 diikutkan sukar untuk seseorang menantu melakukannye... Lagi2 untuk seorang bapa mertua.... 

Tapi pujian sangat2 aku dahulukan kepada wife aku sebab tak pernah nak berkira, tak pernah nak merungut, tetapi memberikan pertolongan lebih dari itu.... Sangat2 memahami tentang situasi dan keadaan aku dan juga keluarga mertuanye.... Terima kasih banyak2 aku ucapkan sebab menganggap arwah abah aku seperti bapanye sendiri.... Terima kasih sekali lagi....


_____AL-FATIHAH_____


8 comments:

Unknown said...

U have such a wonderful wife :)

adibah said...

untung sangat a.mus dapat k.iena..dia mmg baik dari belajar lagi tak pernah berkira & ihklas..apa lagi bila bab melibatkan keluarga a.mus k.iena memang ikhlas...adib pun xsure adib boleh ke tidak buat pada isz or keluarga dia mcmana yg k.iena buat pada a.mus & family...

pipoq said...

bukan senang nak menjadikan keluarga pasangan kita tu seperti mana keluarga kita sendiri..tapi kalo boleh menjadikan keluarga pasangan kita tu seperti mana keluarga sendiri, memang lebih masyuk rasanya..

Chilabaey's Spot 2 said...

To: -b0b0b-

Thanks dear... Alhamdulillah...

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Adibah....

Alhamdulillah... Itulah sifatnye sejak dulu lagi... Tak pernah nak berkira dalam banyak perkara... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: pipoq...

Betul dengan apa yang diperkatakan... Alhamdulillah saya memiliki wife yang ikhlas dalam berkeluarga...

Wawa_Nadwa said...

bak kata pepatah.
"susah senang bersama"

pakngah sgt beruntung dan bertuah memiliki makngah.
heh!

;)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Wawa_NAdwa...

Betul dengan apa yang dikata... Tapi lepas ni lagi mencabar kehidupan kami berdua...

Alhamdulillah, memang itu yang diharapkan selama ini... Thanks Wawa... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...