Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

15 April 2011

Terima Kasih Semua....!!!!


10 hari abah aku meninggalkan aku dan family untuk selama2nye... Masih terasa lagi kerinduan dan kenangan bersamanye... Hanya doa dan bacaan Surah Yaasin serta Al-Fatihah sahaja yang dapat dihulurkankan kepadanye... Dalam mengharungi liku2 kehidupan yang baru dalam diri aku ini, aku juga berterima kasih kepada mereka2 yang memberikan kata2 semangat dan penghormatan terakhir untuk arwah abah aku... 

Setiap kata2 tersebut sangat2 aku hargai, sangat2 aku harapkan sebagai penyembuh kedukaan setakat ini.... Seawal pagi lagi aku telah menghantarkan sms kepada beberapa kenalan blogger dan rakan2 aku aku setelah semua persediaan jenazah abah aku dipersiapkan... Selepas itu, tugasan aku adalah untuk memberitahu semua saudara mara aku tentang pemergian abah aku pagi tu (6 April 2011-Rabu)... Dalam sebak untuk menyampaikan berita tersebut, tak lupa juga aku pada blogger2 yang sentiasa berada di dalam hati aku... Terima kasih kepada semua blogger2 yang telah memberikan kata2 semangat kepada aku ketika aku dirundung duka ketika itu... Mereka adalah :

Yang menghantar SMS :

1.   Blogger Hazzy Ishak
2.   Blogger Wawa_Nadwa
3.   Blogger Eqbal Zack
4.   Blogger Khairul Onggon
5.   Blogger Cik Bedah Laser
6.   Blogger Eazy Izzati
7.   Blogger E.D.Y
8.   Blogger Nurul Ain
9.   Blogger Clara Emily Cancer
10. Blogger Emme
11. Blogger Ayu Citarasa Rinduan
12. Blogger Miez Ninie

Yang buat entry khas juga tak dilupakan :

1.  Blogger Wawa_Nadwa
2.  Blogger Khairul Onggon
3.  Blogger Hazzy Ishak
4.  Blogger Cikgu Ieja
5.  Blogger Emme
6.  Blogger Kisahtiny

Aku sangat2 terharu akan SMS dan entry khas tersebut... Ribuan terima kasih juga kepada mereka2 yang meninggalkan kata2 semangat di dalam ruang komen aku tempohari... Alhamdulillah segala urusan pengkebumian arwah abah aku berjalan lancar dan sekarang ni urusan2 rasmi pula aku kena handle... Banyak lagi sebenanrnye perkara2 rasmi yang masih belum selesai... Aku kena lakukannye satu persatu sekarang ni.... Doakan untuk aku agar segalanye berjalan lancar yer... 


__AL-FATHIHAH__


8 comments:

EB said...

Semoga roh arwah Abah sentiasa tenang bang.. Semoga ditempatkan dikalangan org² yang beriman. Insha'Allah..

pipoq said...

pelan pelan selesaikan urusan tu..insyaAllah sebagai rakan blog, aku akan sentiasa memahami dan mendoakan yang terbaik untuk setiap rakan rakan..

eMMe said...

Mudah2an..segala berjalan dgn lancar, bro tak mo sedih2 yea, kite doa banyak2 utk Arwah Abah....

Chilabaey's Spot 2 said...

To: EB

Insyaallah.... Itulah yang saya harapkan dan doakan... Thanks bro... :(

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Pipoq...

Terasa agak kelang kabut jadual dan pemikiran sekarang ni... Terpaksa bertenang untuk lakukannye sekarang ni... Thanks bro... :(

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Emme...

Insyaallah... Tapi agak sukar sekarang ni untuk mengatur hidup... Agak kelang kabut dan tak berapa terurus... Terlalu banyak perkara yang hendak dilakukan... :(

Saya Punye said...

Insyaallah.. mudahan semua berjalan lancar.. Memang agak tak teratur buat seketika, bila dah settle semua, alhamdulillah.

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Saya Punya...

Insyaallah mudah2an... Thanks yer.... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...