Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

26 April 2011

JJCK : A&W Float - Menambah Kolestrol Di Pinggang....


Dalam sibuk2 aku menguruskan banyak perkara sejak abah aku meninggal tempohari... Teringin pulak nak pekena A&W Rootbeer Float... Lama juga aku tak terjah A&W ni... Dulu rajinlah, sejak berumur ni agak kurang dah nak pekena benda2 manis macam ni... Sekali sekala tu bolehlah... Kali ni aku makan dan minum di A&W kat Ikano Powr Centre... Mana lagi tempat yang nak aku pergi, kat sini lagilah... 



JJCK aku kali ni, aku bersama dengan anak buah aku lagi Melly dan wife aku... Malas dah nak pergi cari tempat makan, so cari tempat yang dekat jer dengan parking kereta.... Tapi kiranye agak cepat jugalah aku berada di Ikano ni... Selalunye 2-3 jam juga kalau Melly aku jaga... Kali ni dalam 1 setengah jam jer... Sampai Melly sendiri cakap kat aku, "Itu ajer Pakngah"... Selalunye aku akan bawa dia jalan2 kejap dari tingkat bawah sampai ke tingkat atas sekali... Penutupnye masuk ke Safari Petlands...


Memang hari tu kejap jer aku di sana sebab nak cepat, malam tu kitaorang balik ke Banting dah... Nak tengok mak aku kejap dan juga belikan keperluan mak aku sekali.... Sambil2 tu bawa cucu sekali.... 

8 comments:

cikbedahlaser said...

laam tak singgah sini..
hopefully baik-baik belaka... jgn lupe jaga kesihatan juga bang.. as u said.. u r not superman..


skrg tgh diet.. tahan air liur je tgk gmbr2 makan abang nih

Anonymous said...

sy suka a&w float,sedappp!!

pipoq said...

A&W Float memang terbaik..dari dulu sampai sekarang kalo singgah A&W mesti order Float rootbeer tu..

Unknown said...

dah lama x mkn A & W,
rindu nak mkn,
huk huk huk

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Cikbedahlaser...

Yerlah... Saya sendiri pun kadang2 lama juga tak singgah blog saya sendiri... Hehehehe... Busy sikitlah...

Insyaallah saya akan jaga kesihatan... Oooo diet yer.... Bagus2... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Nem0 o0h Nem0....

Rasanye tak pernah berubah sejak mula2 diperkenalkan... My favorite too... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: pipoq...

Betul... Float dia memang terbaik... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Cik Wanie Ghani...

Nanti kita cari sama2 yer... Hehehehe... Terbaek.... !!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...