Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

01 August 2009

Favorite Burger Aku... Carl's Jr...

Minggu ni entah kenapa aku asyik buat entry pasal makanan je.... Aku pun tak tahu kenapa...??? Pasal aku suka makan kot.... Hehehe..... Tapi itu normallah untuk semua manusia, mesti makan punya.... kalau tak makan boleh mendatangkan penyakit nanti... Tapi kalau terlebih makan pun datang penyakit juga..... So, lepas ni korang jaga cara pemakanan kita..... Susah kalau dah dapat penyakit nanti.... Kali ini cerita pasal makan lagi.... Salah satu restoran dan makanan segera yang paling aku sukan dan paling jarang aku datang berkunjung sebab harga dia yang best sangat.... Jarang2 datang pun kalau dikirakan lebih juga 10 kali aku datang untuk tahun ni.... Nama tempatnye Carl's Junior.... Mula2 aku test makan burger ni di Pavillion Kuala Lumpur.... Time tu Pavillion baru buka..... Macam biasa aku dan rakan2 office pergilah kat Pavallion tengahari tu.... Nak makan tengaharilah kononnye.... Tak tahu nak makan apa sebenarnye, so, aku pakat cari makanan segera yang mengenyangkan.... Kononnye nak makan Kenny Rogers pada mulanye.... Fikir balik malas nak makan pakai2 tangan.... Ternampak dah kedai sebelahnye dan time tu promotion dia nampak agak hebat.... Trylah jom cakap kat kawan2..... Bila tengok menu dia amatlah menarik perhatian, so aku pun orderlah set apa entah namanye.... Memang mahal harganye tapi makanannye memang puas hati dari segi saiz dan rasanye.... berbeza sungguh dari burger yang ada dalam pasaran..... Sekali makan dalam lingkungan RM40.00 seorang... Itu makan puaslah.... So, baru2 ni aku pergi lagi dengan geng makan aku.... Aku, Anor dan wife aku.... Dah lama tak makan, tu yang pakat makan kat Carl's Jr. ni.... Tapi makan kat One Utama je.... dah ada tempat yang dekat, tu yang laju je pergi....... Dah beberapa kali aku bawa adik aku Anor kat sini, dia tak habis pun makan sebab terlampau kenyang..... tapi sekarang ni dia dah boleh budget perut dia untuk makan kat sini..... tengahari tu settle segalanye..... aku macam biasalah.... no hal punyo....

Yang kat One Utama ni kurang sikit best tempat dia berbanding kat Pavallion.... Kalau kat Pavallion tu, kita ada tempat yang santai sikit nak lepak makan..... kat sini macam biasa je..... Bagi mereka yang masih belum merasakan makanan kat sini, bolehlah mencuba... dan aku gerenti korang akan hendak ke sini lagi dan bila makan burger2 lain korang akan kata kat Carl's Jr lagi sedaplah.... macamana tak sedapnye, sedap pulak harganye..... nak pergilah lepas ni lagi..... Jumpa di sana nanti..... Hehehehe.....

11 comments:

umizue said...

wow.. burger.. sedapnyeeeee....
dah lame xmkn burger ni.. ngee

Lia Hasty said...

kite sama muz..
hobi makan..
lia makan byk pun bdn x naik2..

Raihanna said...

pergh..terliur la rai tengok korang makan....
wawawa..
camne nie...
meroyan2 lak rasanya nak p makan burger tengah2 malam cmni...
muahahhahaha...

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Umizue....

Memang sedapkan burger ni.... Pegilah esok.... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: महामंत्री - तस्लीम ....

Thank you very much sir.... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Clara... Li....

Oklah tu... makan banyak tapi tak naik2... yang saya ni tak turun2 lagi ni.... ni yang nak buat aktiviti panjat gunung semula ni.... hehehe....

arapink said...

biarlah naik pun...janji org tersayang tetap syg...hihihi

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Raihanna....

Bawak2 bersabar,esok masih ada ye... nanti pergi dengan abang idcsmi (tak ingatlah spelling...maaf ye...)... Kat Pavillion ada @ kat One Utama Wing lama.... Trylah sedap....

Chilabaey's Spot 2 said...

To: arapink...

Fulamak ayat awak... puitis sungguh.... ye betul.... sayang dia.... :)

starlight said...

burgerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr......

Chilabaey's Spot 2 said...

To: bee...

Ye bee... burger best.... and sedap giler..... kene tryyyyyyyy..... hehehehehe.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...