Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

16 August 2009

Sarapan Pagi Di Tanglin, K.Lumpur....

Pagi Sabtu lalu, aku, wife, Intan dan Izzat pergi bersarapan pagi di Tanglin, Kuala Lumpur.... Area Bukit Aman tu..... Aku selalu minum pagi kat situ dengan wife.... entah apa mimpi pulak teringat anak buah berdua tu.... ajak diaorang pergi.... Tapi anak buah aku Intan yang ambil aku kat rumah.... First time juga aku dibawa oleh Intan setelah mendapat lesen memandu awal tahun hari tu.... Budak P lagi.... Tapi cara pemanduan dia ok dan tak menggelabah.... Dah besar dah anak buah pakngah dah sekarang.... Aku dan Izzat makan Mee Kicap.... sedap giler.... siap dengan dumpling udang lagi dalam supnye... banyak pulak tu.... Manakala wife aku dengan Intan makan Mee Kari... pun sedap juga.... macam2 ada dalamnye..... Sambil2 makan tu, biasalah diaorang berceritalah tentang kehidupan diaorang adik-beradik dan masalah yang dihadapi.... dan aku hanya boleh menasihat yang mana betul dan yang tak betul aku tegah... berfikiran secara waras dan bertindak secara matang.... Biasalah budak2....
Telah tiba makanannye.... hehehe... lapor ni.....

Mee kari dia pekat dan sedap sangat...... Menu wife aku dan Intan.....

Yang ni aku dan Izzat yang ponyaaa......!!!! Lagi sedap dari diaorang.... hehehe.....

Kitaorang lepak sambil borak2 dekat pukul 11.30 pagi..... Tapi kitaorang ada rancangan dan program pulak lepas tu..... Tempat yang dah lama aku tak datang.... hampir 22 tahun..... lama sungguh.... kesian dengan aku.... takde sapa yang nak bawa.... kali ini anak buah aku yang bawa pakngahnye berjalan2...... Nanti aku ceritakan dalam next entry...... Tunggu.....

2 comments:

Miss Hirose said...

sedap btul mkn..

Chilabaey's Spot 2 said...

To: miss hirose....

Nanti kita makan kat sana ramai2 nak...?? Best dan sedap semua makanan kat sana.... pernah pergi tak...???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...