Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

16 August 2009

Black Out Pulak Malam Ni....!!!

Ni aku buat entry pasal Black Out kat rumah aku.... Baru je on balik elektrik dari pukul 10.15 malam tadi.... tension betul aku... tengah2 buat entry baru kononnye.... apa yang disavekan pun aku tak tahu lagi... belum check lagi pun... malas...
Adik aku takde kerja dan dalam kebosanan.... sebab laptop dia dah habis bateri... hehehe....

Aksi2 dan posing maut dalam kegelapan malam.... Saje nak try2 camera punya setting....

Pukul 11.55 malam tadi baru on semula.... dengar2 tadi kata ada orang curi kabel... tu yang jadi puncanye.... Tapi tak tahulah kebenarannye..... sebab ada polis datang ke block satu lagi.... On je lampu, aku terus buka PC dan download gambar tadi.... nak buat entry..... Rumah aku terang semula..... nasib baik nyamuk takde kat rumah aku....

4 comments:

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

muahahahaha...candle lite2 jadinyer...mujor sejam jeh =)

Chilabaey's Spot 2 said...

Sejam apa... dekat 2 jam Nuar... Berpoloh2 pakcik.... :p

Wawa_Nadwa said...

haha.
lawak la.
dlm gelap pun buleh bergamboo..
=P

topi tu totap maintain,.
heee.

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Wawa_Nadwa...

Mula2 tu tak pakai topi sebenarnye... tapi dah rambut kusut masai, tu yang pakai tu... hehehe... perasan saje awak yer.... dah agak dah, nanti wawa mesti komen pasal topi tu.... :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...