Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

24 August 2009

Pertarungan 2 Blogger...!!!

Antara KOJAH vs JIVEBUMZ, siapa pemenangnye yer....????
Pada hari Sabtu lalu, aku ada buat entry untuk follower aku yang ke-200..... Sesiapa yang berada di kedudukan 200 akan aku berikan hadiah sebagai penghargaan.... Saje buat macam tu untuk berseronok2... So, aku publishlah entry tersebut.... Esoknye dapat komen dari Blogger Joegrimjow yang mengatakan bahawa nanti tiada siapa yang nak masuk jadi follower aku sebab masing2 menantikan nombor 200 tu... terfikir juga aku akan jadi macam tu nanti.... dengan nasihat yang diberikan maka aku membuat perubahan secara mendadak... aku akan berikan hadiah kepada follower aku yang ke 190 @ 191.... Memandangkan followers aku time tu dah ke-189.... Dan aku akan memberikan keputusan di mana 2 calon akan diambil dan seorangnye akan mendapat hadiah tersebut berdasarkan sebab musabab aku memilih salah satu nombor tersebut.... (still dalam teka-tekilah....)... Maka pukul 12.00 tengah malam tadi aku check my blog dah ada 2 calon pemenang dah.... Calon pertama adalah Blogger KOJAH..... dan yang kedua Blogger JIVEBUMZ..... Antara kedua calon ini akan aku berikan hadiah yang tak seberapa tu nanti sebelum menjelangnye raya ni.... Dan keputusannye pula akan aku beritahu tak lama lagi dalam entry khas.... Maka tunggu dan bawa bersabar ye.....

19 comments:

joegrimjow said...

tau kojah
satu ag x...

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

go go kojah
go go jibam
=D

Chilabaey's Spot 2 said...

To: joegrimjow...

Tak tau.... joe... ada klu..?? hehehe... :p

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Blog Anuar Kamaruddin™...

Dah ada pemenang dah sebenarnye... Cuma bagi suspen jer... hehehe... :)

Unknown said...

saya hanya mampu berusaha Allah jua lah yang menentukan..hihihi

Lia Hasty said...

nak gak hadiah..
kalau tau tggu je jd follower yang ke 200..

Chilabaey's Spot 2 said...

To: JIVEBUMZ...

Bagus x3... Tunggu pemenangnye yer... hehehehe....

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Clara Emily Cancer...

Tulah pasalnye saya baut secara mengejut, sebab nanti semuanye tunggu 200, jadi sampai bila follower nak bergerak... hehehe... :p

eazy insyira said...

hehe.
same ngan eazy dulu bro.
mase wat entry utk follower ke 100.
tade org pown nk follow
bosan gile.
nk adiah jugak!

kojah said...

adoiii...terkejut saya...dugdagdugdag...hahaha

jai@jezz said...

ala mana aci macam ni... dah jd follower dulu.. tak dapek la nk dpt hadiah..huhuhu..

Miss Hirose said...

waa nk hadiah jugak..
da lme jd follower ni..hehe

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Eazy...

Ohhh yer ker... tulah pasal saya buat macam ni... itupun nasihat dari blogger lain.... nak hadiah juga ker... tunggu nombor 1000.... hehehehe.... :p

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Kojah....

Buat2 bersabar yer... memang nak bagi suspen pun... hehehe.... esok keputusannye tau... masa tak di ketahui lagi... tungguuuuuuu..... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: jai.jezz ^.~

Alaaaa.... janganlah macam tu.... nanti saya buat entry follower kuat nangis... huhuhu.... terima kasih kerana jadi follower saya.... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: miss hirose...

Janganlah nangis... nanti saya buat hadiah lain untuk follower saya paling setia.... setia ker...??? Thanks sbb jadi pembaca blog saya yang setia.... dan selalu berikan komen2 yang menggembirakan... :)

Ika Razak said...

wah.. ni la rasia untuk dapat byk follower ek.. hik hik hik congrats . :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Ika Razak...

Takdelah... ianye datang dengan sendiri nye... cuma bulan ni pulak baik hati nak buat contest.... :)

zaman era informatika said...

Performa Juve Kurang Agressive Kontra Milan Baca Berita Disini!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...