Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

06 August 2009

Aku Dan Blog Ku....

Sejak aku berkecimpung dalam dunia blog ni.... "Chilabaey's Spot"... Aku banyak belajar dan juga mengambil pengalaman orang lain untuk dijadikan panduan hidup... Tapi ada juga blog2 yang merosakkan minda kita.... Kebanyakkannye berkisar tentang kehidupan dan coretan kenangan di dalam hidup seseorang.... Bagi aku sebagai seorang blogger yang amat baru dalam bidang ini, amat naif dibandingkan dengan blogger2 yang lain... Hampir setahun juga aku dan blog aku bekerjasama, berganding bahu membuat coretan tentang kehidupan ku serta pengalaman yang boleh dikongsikan bersama... Pelbagai cerita yang menarik aku ukirkan, cerita yang membosankan juga aku catitkan, himpunan pengalaman silam juga aku lebarkan.... semuanye tentang diri aku ni.... Selain dari mencoretkan kenangan serta pengalaman lama... nasihat2 dan pandangan kepada blogger juga aku layangkan.... Walhal aku tak pernah pun jumpa mereka ni.... bagi aku terasa bagai dah lama mengenali.... walaupun tak pernah bersua atau mendengar suara.... itulah di namakan hubungan silaturrahim...... tidak kira bangsa dan agama perhubungan itu boleh dihubungkan dengan pelbagai cara.... Bagi diri aku, banyak juga masa aku luangkan bersama blog aku ni.... hampir setiap hari aku akan pastikan aku ada cerita untuk dikongsi bersama.... pasti ada gambaran sebenar yang akan aku sematkan.... Dan yang pastinye akan ada teman2 yang menemani aku sepanjang bersama blog ku.... Teman2 inilah yang sentiasa menjejakkan kaki mereka ke blog ku, dan senantiasa memberikan komen yang membina sebagai pendorong aku untuk aku terus bersama mereka ini.... Terima kasih aku ucapkan kepada mereka yang menjadi penghibur selain menjadi followers ku selama ini.... Segala nasihat serta pujian yang dilemparkan akan aku kutip dan sematkan di dalam jiwaku ini...
Insya-Allah.... Terima kasih sekali lagi.... Assalamualaikum.....

16 comments:

♥♥ eija ♥♥ said...

salam bro..
saya pun baru lagi dalam dunia blog nie.. daripada bro n rihana lah belajar banyak benda dalam dunia nie... dan selami kehidupan orang lain :)

Wawa_Nadwa said...

topi sentiasa dikepala erk.
dalam gelap sekali pun.
heeeee!
tido pkai topi tak?
=P

arapink said...

ara pon baru...hanya baru beberapa bulan...tapi sangat bermakna...

***laptop kita cam sama jer...ahakss

Lia Hasty said...

ayat terharu la muz..
nk nangis lak rasa..
thankz gak selalu komen & jd followers lia..

Miss Hirose said...

waaa caya la..
sedap je bce ayat2 pujangga ni..
hehehe

Raihanna said...

hyeeeppp..
nape taip dalam gelap2 nie bro..
nanti sakit mata...
hik2...
(padahal same je saya nie)
terharu pulak baca apa yang awak tulis nie...
thanx juga selalu bagi comment2 yang membina kat rai...
tapi blog bro mmg best sangat2 k...

joegrimjow said...

jom jumpa2
hehe

Chilabaey's Spot 2 said...

To: cikgu eja...

Takde ape yang menariknye dalam blog saya... mana yang boleh ikut, ikutlah ye... tapi apa2 pun terima kasih kerana masuk ke blog saya... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Wawa_Nadwa...

Tido kalu pakai topi tu jawabnye buang tebiat dah... gambar tu time balik kampung dengan adik kejap, dah dekat malam tu yg malas nak buka lampu sebenarnye.... dah nak balik Damansara semula... amboi, pandai perli orang ye...

Chilabaey's Spot 2 said...

To: arapink....

Bagusx3... teruskan memblog... laptop tu adik saya punya... pinjam kejap... check email... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Clara Emily Cancer...

Bukan selalu menyusun kata... bila perasaan sayu barulah terlintas di fikiran... terima kasih juga utk awak kerana menjadi follower saya selama ini... ni yg nak bagi award lagi ni... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: miss hirose...

Bila perasaan sayu.... mengukirkan kata2 menyusun bicara... thanks to be my follower... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Raihanna...

Bukan selalupun... bila malas nak buka lampu je... terima kasih kerana menjadi follower saya dan memberikan komen2 yang menghiburkan hati... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: joegrimjow...

Boleh.... bila masa menentukan dan tiada aral melintang, batu menghalang dan pokok tumbang.... seronok tu.... buleh sembang2...

starlight said...

suke tgk pic dalam gelap ni..sape yg snap.??.walaupon gelap still nmpk class lah...

Chilabaey's Spot 2 said...

To : bee...

Yang snap gambar ni adik saya yang kat Sepang tu... Gambar kandid sebenarnye ni... ingat time tu dia test2 kamera... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...