Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

27 August 2009

1st Time Ni Ketandusan Idea....

Untuk kali pertamanye aku ketandusan idea untuk buat entry.... Padahal sebelum ni, mencurah2 idea nak keluar kalau buat entry..... Confuse aku macam ni.... 1. Adakah sebab berpuasa, jangan jadikan alasan.... 2. Atau terlebih buat entry, mungkin juga.... 3. Adakah aku dah bosan dengan cerita kehidupan aku sehari2 sebab buat benda yang sama je, kemungkinan juga... 4. Tekanan yang dihadapi sekarang ni, lagilah kemungkinan besar.... 5. Ataupun kekeliruan aku dalam menyusun langkah mengatur hidup aku selama ini.... maybe juga....
Banyak yang bermain dalam fikiran aku sekarang ni.... Kadang2 berserabut macam akar serabut pokok serai pun ada.... Tapi kalau akar kelapa sawit lagi teruk... Mahu duduk Tampoi atau Tanjung.... Pilihlah yang mana satu.... Aku pilih ker atau korang yang pilih... Mana2 pun boleh... Memang aku takde idea sekarang ni... Apa yang aku perlukan sekarang ni...?? Perlukah aku mencari mencari ketenangan untuk beberapa hari ni.... Perlukah aku mencari idea2 lain di luar sana...?? Atau perlukah aku berdiam diri untuk beberapa hari ni.... Mungkin itu yang aku fikirkan sekarang ini....
Apa pendapat kawan2 blogger ku, adakah patut aku buat sedemikian...????

7 comments:

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

toksah paksa2...tup2 seminit dua nanti terlintaslah apa2 idea =D

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Blog Anuar Kamaruddin™...

Betul 2 Nuar... Saya try2 nanti... hehehe... Tima aceh.... :)

Murni Alfathunnisa said...

hmm..betul..jgn dipaksa...kalau idea nak datang..bila2 masa je..unexpectedly..:-)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: siti murni...

Thanks 4 ur advice... :)

Hazzy Ishak said...

bleh join hazzy ar...hehe

Unknown said...

ok jer kalo nak berehat dulu.. mybe time tu idea akan datang mencurah2..hee

farish izaryl @izreez said...

cte je pape bro ehhee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...