Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

26 August 2009

Boleh Keluar Wad Dah...!!!

Pagi tadi mak aku call aku menyatakan bapa aku dah boleh keluar wad hari ini menurut kata doktorlah.... Dalam pukul 11.00 lebih tadi sekali lagi mak aku call katanye confirm bapa aku boleh balik... reportnye pun dah siap.... Alhamdulillah..... lega hati aku bila dengar macam tu... Aku pun siap2 apa yang patut.... settlekan kerje sikit then terus ke HUKM..... Sampai HUKM pun dah dekar pukul 12 lebih tengahari... Jalan pulak sesak sikit hari ni.... Ada roadblock kat Mont Kiara... Nasib baik tak kena tahan sebab time tu aku pandu laju juga sebab nak mengejar masa..... samapai je kat polis tu terus je dia lambai suruh jalan.... selamat aku, kalau tak dah sure kena saman punya.... Tapi aku laju sebenarnye tadi, kenapa aku tak kena tahan ye...???


Sampai je kat wad, bapa aku masih belum lagi tukar baju, sebab aku dah pesan kat mak aku supaya tunggu sampai aku datang baru boleh tukar... Sebab aku kena uruskan hal pembayaran dan ubat2an sebelum keluar wad... Kali ni duduk wad 3 hari 2 malam dan bayarannye RM530.00 sahaja.... dah jadi rutin aku dah tiap kali bapa aku masuk wad.... dah faham dah selok belok kat HUKM ni.... Bila dah settle semuanye mak aku siapkan bapa aku, akak aku pun ada time tu, so dia tolong mak dan aku macam biasa berborak dengan staff nurse tentang appointment akan datang.... bukan mengorat yer.... harap maklum....
Dalam pukul 12.40 tengahari tadi bertolak dan sampai rumah aku dalam pukul 1.20 petang... Baringkan bapa aku kat katil dalam bilik dan dia cakap "Jangan kacau, aku nak tidur dulu..." Hehehe.... penat sangatlah tu.... Tapi Alhamdulillah, urusan aku hari ini berjalan dengan lancar dan tanpa sebarang masalah..... Syukur Ke Hadrat Illahi.....

16 comments:

farish izaryl @izreez said...

alhmdulilah...

violetless said...

smoga sehat2 slalu..sama jugak ngn pemilik blog ni...sehat2 je ye...

Lia Hasty said...

bagusla..
abah mus dah sihat.
boleh berbuka sama famili..
huhu

Unknown said...

syukur alhamdulillah dah kuar wad akhirnya

take care yer

Chilabaey's Spot 2 said...

To: farish sinclair....

Syukur Alhmdulilah.... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: violetless...

Itu yang diharapkan selalu... sihat sentiasa... :) Tq..

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Clara Emily Cancer...

Abah saya boleh berbuka sama2... Dan dia juga kuat untuk berpuasa... Semalam baru keluar operation pun still nak teruskan puasanye... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: JIVEBUMZ said...

Syukur Alhamdulillah... penat sebenarnye duduk wad ni... lagi2 bab tidur... kejap2 doktor datang check... kejap2 tu nurse pulak... tapi nak buat macam mana, itu cari diaorang nak monitor kita untuk sihat... Tq semua...

Miss Hirose said...

alhamdullillah da kuar wad kan..

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

tumpang hepi-mepi...SYUKUR =D

Chilabaey's Spot 2 said...

To: miss hirose...

Lega hati saya sekarang ni... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Blog Anuar Kamaruddin™...

Tumpang2 lah Nuar... Saya lagi suka... berkat doa kalian juga... :)

Nazifa said...

alhamdulillah...
dh kuar wad dah...
nnti jaga ayah elok2 yek :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: ~ceRRy beRRy~

Dah keluar wad dah semalam... Insya-Allah saya akan jaga bapa saya sebaik yang mungkin... :)

Wawa_Nadwa said...

alhamdulilah..
dh bleh kuar wad dah.

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Wawa_Nadwa...

Haa'aah dah keluar dah... ada kat rumah sekarang ni... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...