Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

23 August 2009

Ape Kate Aku Bagi Hadiah Awal...???!!!

Ambil Perhatian Semua....!!!

Betul juga apa yang dikatakan oleh Blogger Joegrimjow..... Komen dia kat blog aku "konpem takde yg klik butang follower pasni nak tgu yg ke 200 semuanya hehe..."..... Aku terfikir juga semalam.... Terima kasih kepada Blogger Joegrimjow yang famous amos tu.... Pengalaman dia luaskan dalam memblog ni..... Cayalah bro....

Maka dengan ini setelah diperkenankan oleh Penyimpan Mohor Besar Raja2, maka hadiah yang akan disediakan untuk Follower ke-200 akan dipinda kepada nombor yang lebih awal iaitu Follower ke-190 @ 191 (masih lagi dalam teka teki, nombor mana pilihan aku.....).... Siapa cepat menregisterkan diri dalam blog aku, cepatlah buat sekarang..... Ni tengah pemurah ni..... hadiah akan diberikan sebelum menjelangnye Raya Aidilfitri ni..... Hadiah rayalah kononnye....

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...