Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

23 August 2009

Ape Kate Aku Bagi Hadiah Awal...???!!!

Ambil Perhatian Semua....!!!

Betul juga apa yang dikatakan oleh Blogger Joegrimjow..... Komen dia kat blog aku "konpem takde yg klik butang follower pasni nak tgu yg ke 200 semuanya hehe..."..... Aku terfikir juga semalam.... Terima kasih kepada Blogger Joegrimjow yang famous amos tu.... Pengalaman dia luaskan dalam memblog ni..... Cayalah bro....

Maka dengan ini setelah diperkenankan oleh Penyimpan Mohor Besar Raja2, maka hadiah yang akan disediakan untuk Follower ke-200 akan dipinda kepada nombor yang lebih awal iaitu Follower ke-190 @ 191 (masih lagi dalam teka teki, nombor mana pilihan aku.....).... Siapa cepat menregisterkan diri dalam blog aku, cepatlah buat sekarang..... Ni tengah pemurah ni..... hadiah akan diberikan sebelum menjelangnye Raya Aidilfitri ni..... Hadiah rayalah kononnye....

10 comments:

azianierdawati said...

boleh ke? try la dulu.. hehehe

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

butui jugak...gheee =D

arapink said...

kot2 ada yg follow 2 kali bang...sila check semula...kekeke

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Snowwhite Zone...

Trylah... kalau boleh, manalah tahu ada rezeki... hehehe... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Blog Anuar Kamaruddin™....

Memang betul apa yang dikatakan oleh Joegrimjow... Tapi jgn nak mengada2 nak try yer, Nuar punya nombor dah lama terlepas... hehehehe... sila ambil nombor lain di kaunter... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: arapink....

Ye, yang pasti segala penelitian terhadap pemenang akan diteliti secara detail... Jangan takut... :)

Unknown said...

yea yea saya follower ke 191..
pilih la saye..
hikhikhik

Nazifa said...

wahhh...
nape x wat awal2.. leh tggu smpi 190@191..
hik2...

Chilabaey's Spot 2 said...

To: JIVEBUMZ...

Yeeee.... awak calon pemenang ke-191.... Tunggu keputusannye nanti yer... saya akan buat entry pemenangnye.... bawak bersabar.... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: ~ceRRy beRRy~

Baru terfikir nak buat macam ni... tapi kena tunggu juga nanti... ada satu lagi nombor bertuah yang saya akan berikan... nombor apa, sila tunggu entry akan2 datang... hehehe....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...