Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

20 August 2009

Ingat Tak Entry Aku Hari Tu...??

Kan aku kata, aku lupa nama dia sebab susah nak eja dan sebut.... Tapi panggilannya Ciecie je.... 2 hari lepas dapat SMS dari ibunye di Jakarta memberitahu nama penuhnye... Mak aiii susahnye nama.... Berbelit lidah nak menyebut....
Nama penuhnye adalah : BETRIENA ECCI MANUELA PENGERAN ROSLI.... Pengiran Rosli tu nama bapanye..... nama kat sanalah tu..... yang merupakan bapa kepada Intan dan Izzat....
Tempat tinggal : Lapangan Bali, Jakarta... Umur baru masuk 3 tahun.... Bila nak datang lagi ke Malaysia... tak tahu lagi.... Kalau datang aku kena belajar bahasa Indonesia.... Kalau Intan dan Izzat dah biasa cakap bahasa sana, macam aku terkial2 lagi sebab jarang tengok cerita Indon.... Bila dapat anak buah Indonesia tak terbelit lidah dibuatnye.... hehehehe.... kelakar2.....

4 comments:

eazy insyira said...

hehe.comel tul dak tu.ayah eazy pown rosli jugak!
tapy bukan pangeran rasenye.

Chilabaey's Spot 2 said...

To: eazy...

Sama nama bapa yer... pengeran tu nama gelaran yer... nama penuhnye lain... :p

Wawa_Nadwa said...

mak aiihh.
nama nyerrrr..
sok bakal suami nye ssh la nk akad nikah.
hahaha!
ssh mau sebut.
=P

Chilabaey's Spot 2 said...

Yer betulll.... Payah nak nikah ni nanti... Semua adik beradik Intan panjang2 namanye... Hehehehe... nasib baik nama wawa pendek jer... "Aku terima nikahnye wawa dgn ........" hehehehe.... pendekkan.... :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...