Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

03 August 2009

Aku Sekarang Dah Giler Steamboat...

Masalah2... sekarang ni aku dah giler makan steamboat.... pantang ada orang ajak je... laju je setuju..... Hari Khamis lepaslah punya cerita.... Macam biasalah aku dengan adik ipar aku.... wife aku pun sama ikut juga giler... dia lagilah, lagi advance dari aku bab makan makanan2 cina ni.... Macam aku ni sukakan makanan yang panas2 dan berkuah.... Dapat pulak tempatnye dekat dengan rumah, lagilah menjadi jawabnye....
Menu kebiasaan aku.... Lamb sliced set..... dan airnye chinese tea sejuk.... boleh refill banyak kali... hehehe...

Nampak sedap tak...?? Memang sedap sebenarnye....

Aku suka kuah Tom Yam dari yang lain... Ada sup dan kari..... Tapi ini menjadi pujaan hati ku....

Aduhai nak pergi lagilah lepas ni....

Wife aku bab rencah2 dia tu, memang handal..... entah apa2 yang dicampurkannye.... memang sedap.... Pujilah sikit, nanti dia taknak buat lagi lepas ni... hehehe....

Yang sebelah wife aku tu, adik ipar aku yang sama tekak dengan aku kalau makan kat sini.... mesti lamb sliced set..... siap minta additional lamb sliced lagi..... lepas je makan mesti kepala dia berdengung pening.... Aku ok je setakat ni... tak reti pulak nak pening2 kalau makan kambing.....

Selalunye kalau makan kat sini, dah sure balik rumah tak makan lagi dah... sebab nampak je menu dia simple tapi sebenarnye terdapat beehoon, mee kasar, sayur2 dan macam2 lagi.... itu belum masuk yang minta additional lagi... nak pecah perut dibuatnye.... macam aku, tak pernah lagi aku dapat habiskan semua yang ada dalam pinggan yang diberi.... mesti ada yang tinggal... selalunye beehoon mesti tak habis makan.... Trylah kalau ada masa.... Alhamdulillah kenyang....

2 comments:

Raihanna said...

ya allah..
sedpnya steamboat!!!!!!!!!!
dah lama gile rai tak makan...wawawa
nak jugak..
tak leh jadi nie..
kena p carik la nie..

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Raihanna...

Sedap.... pegilah makan nanti... kat Ikano Power Centre, Mutiara Damansara... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...