Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

14 August 2009

Happy Birthday Mak.... Sorrylah Lambat...

Harijadi mak aku jatuh pada 12 Ogos 2009... Memandangkan kitaorang ni adahal masing2 dan tak cukup ahli jemaah, maka kitaorang sambutnye malam semalam... Akak aku dan datang pada tarikh yang sebenar sebab dia ada hal kerja semalam... dan adik aku yang kat Sepang pun takde juga pada 12hb... semalam juga aku baru ambil dia.... So, semalam baru semuanye dapat berkumpul kecuali akak dan abang ipar aku je.... sambutan yang sederhana tapi meriah... Untuk entry ni aku akan sambung dalam next entry ye.... banyak gambar kenangan dipotretkan...

8 comments:

starlight said...

kalu bab makan..nperlah selalu nampak sodap je kat entry pak ngah yer...cake la...ikan la..stemboat lah..ni biler nk beli cake untuk b gak ni....hoho..besday lambat agi..booking awal...lame x singgh blo b...da lupe la tu....pak ngah bz jer memanjg

starlight said...

kalu bab makan..nperlah selalu nampak sodap je kat entry pak ngah yer...cake la...ikan la..stemboat lah..ni biler nk beli cake untuk b gak ni....hoho..besday lambat agi..booking awal...lame x singgh blo b...da lupe la tu....pak ngah bz jer memanjg

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

aduhai keknya! menyelerakan! buah setorberi yg sedap tuh! nyum2 =D

ciK LyndaWawa said...

58?mude lagi tu..kim salam kat makcik....

Chilabaey's Spot 2 said...

To: bee...

Nampak je sedap, rasanye entahlahkan...?? Saya selalu juga singgah blog bee, cuma kurang komen je dalamnye... kadang2 tu terlampau sibuk sampai tak sempat masuk.... tapi blog bee tetap di dalam hati ku.... hehehe....

Bab kek tu, bee kena datang KL lah ambil... kalau post nanti, confirm takde rupa keknye.... :p

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Blog Anuar Kamaruddin™...

Alaaa... Nuar... Kek Nuar hari tu lagi sedap.... Tapi kek ni kek Oreo tau.... :P

Chilabaey's Spot 2 said...

To: ciK LyndaWawa igUana..

Ha'aah, mak saya baru masuk 58 tahun... Insya-Allah saya sampaikan salam awak... terima kasih ye... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: bee...

Hai cik bee, komen sampai 2 kali nampak... :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...