Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

25 August 2009

Pemenangnye Adalah...!!!!

Seperti yang dijanjikan.... Aku akan mengumumkan siapakah pemenang untuk contest Follower Aku Yang Ke-190 @ 191..... Ada 2 calon dalam contest ini yang telah aku pilih iaitu Blogger KOJAH (Follower Ke-190) dan Blogger JIVEBUMZ (Follower Ke-191).... Dan tak semestinye mereka berdua akan mendapat hadiah yang aku sediakan..... Sebab hadiahnye satu je..... Pelbagai pandangan mengenai pemenangnye.... Tapi bagi aku nombor yang aku akan pilih ini mempunyai sebab musabab..... Jadi tanpa melengahkan masa, maka dengan ini aku akan mengumumkan pemenangnye adalah.. :
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
V
Blogger JIVEBUMZ........!!!!!!!
Pemilihan ini telah dibuat dengan teliti... kononnye.... Pemilihan nombor Follower Ke-191 adalah disebabkan kalau diperhatikan bahawa salah seorang follower aku itu adalah aku sendiri Chilabaey's.... Kedudukan sebenar yang aku cari adalah Follower Ke-190...
So, untuk Blogger KOJAH (Ke-190 ditolak 1 follower = Ke-189) manakala Blogger JIVEBUMZ (Ke-191 ditolak 1 follower = Ke-190) maka dengan itu Blogger JIVEBUMZ adalah dengan rasminye merupakan PEMENANG nye.... Tahniah diucapkan.....
Sila berikan alamat untuk penghantaran hadiah tersebut di email saya (muzshah_zainal@yahoo.com).... kalau lambat bagi saya bagi kat orang lain nanti... hehehe.... dan untuk Blogger KOJAH juga boleh berikan alamat juga, mungkin hadiah saguhati akan diberikan.... kalau naklah... hehehe.... Terima kasih kerana menjadi follower saya setakat ini....

21 comments:

Miss Hirose said...

waaa beshnyee dpt hadiah..
bile nk wat cabutan bertuah pulak ni..hehehe

joegrimjow said...

tahniah2
ada teka teki adiah best
jawab jgn xjawab

Hazzy Ishak said...

adiah setiap follower xde ke?

azianierdawati said...

tahniah kpd pemenang

Wawa_Nadwa said...

tahniah tahniah!!
wawa akan klik utk yg ke 222.
hehhe!

kojah said...

owhhh tahniah kak =)

Nazifa said...

waahhh..
bestnyeee...
nnti watla lagi contest cam gini ek ek..hik2..

Chilabaey's Spot 2 said...

To: miss hirose....

Insya-Allah akan diadakan tak lama lagi.... Tunggu....

Chilabaey's Spot 2 said...

To: joegrimjow...

Ohhh ada ker...??? Boleh joint ni.... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Hazzy Ishak...

Hadiah untuk setiap follower..??? Ada.. tapi tunggu saya kaya raya yer, Insya-Allah saya akan berikan... Laptop seorang sebiji... hehehe.... :p

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Snowwhite Zone...

Yer... yer... Tahniah buat pemenang... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Wawa_Nadwa...

Wawa...!! mana tahu ni....??? tak jadilah buat.... :p

Chilabaey's Spot 2 said...

To: kojah...

Tahniah juga untuk awak sebab sampai diperingkat akhir... Thanks sebab jadi follower saya yer... Nanti cuba pula contest akan datang... hehehe... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: singamaraja...

Jemput2 masuk.... jangan malu2... yer... buat macam rumah sendiri.... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: ~ceRRy beRRy~

Sudah semestinye... Janji selalu lawat blog saya yer... hehehe... Insya-Allah saya akan buat.... Hadiah lebih lumayan.... :)

Unknown said...

Alhamdulillah saya pemenangnye..hihi mcm tak caye kan..syukur la.. sori eh tuan punye blog arinie saya bizi bangat sampai tak sempat nak tinggalkan jejak..

ok nti saya emailkan alamat eh.. tq banyak2 tau :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: JIVEBUMZ...

Tahniah sekali lagi... Lain kali jengok2 blog saya lagi yer... mungkin banyak lagi contest yang saya akan buat...

jai@jezz said...

ni yang buat daku jeles lagi membara nih. xper sabor.. puasa nih.

Chilabaey's Spot 2 said...

To: jai.jezz ^.~

Bawak bersabar ye, bulan puasa ni... nanti saya buat contest lagi awak masuk, ok...!!

Lia Hasty said...

nak hadiah gak..
hehe

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Clara Emily Cancer...

Nanti saya bagi dalam lain contest yer LIA... hehehe... :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...