Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

25 August 2009

Akulah Optimus Prime...!!!

Akulah Optimus Prime.... Ada rupa tak...??? Hehehe....
Kali ni cerita hari Khamis minggu lepas..... Macam biasa aku mempunyai jadual yang agak ketat kebelakangan ni.... Urusan kerja dan urusan ibubapa ku.... Kali ni urusan bapa aku... Sampai je tarikh tertentu yang dah disetkan dalam phone aku maka aku akan ke HUKM untuk mengambil ubat2an bapa aku.... Alaaa sambung ubat untuk 2 bulan lagi.... Dah jadi rutin aku sepanjang tahun ni.... Selain itu juga beberapa perkara akan aku lakukan di hospital ini.... check appointment akan datang mak aku, ambil keputusanlah dan macam2 lagi....

Memandangkan tempat yang aku pergi ni adalah sebuah hospital maka aku sarankan untuk diri aku supaya pemakaian topeng hidung dikuatkuasakan serta merta.... Tiada alasan untuk tidak memakainye.... termasuklah family aku..... Tulah yang jadinye di dalam gambar di atas, dah macam Optimus Prime dah.... hehehe.... Memang lemas sikitlah semasa dalam pemakaiannye.... Dari terkena jangkitan baiklah kita bersusah2 sekarang.... Memandangkan Wabak H1N1 tengah berleluasa sekarang ni, sedikit sebanyak agak risau sebenarnye untuk ke tempat2 macam ni.... habis nak buat macamana dah terpaksa datang.... So, mulai hari tu aku akan terus pakai sekiranye ke HUKM.... Hidup Topeng......

4 comments:

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

transforbaeys nih....hikhikhik =D

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Blog Anuar Kamaruddin™...

Cayalah Nuar... menarik sungguh nama tersebut.... Boleh digunapakai ni.... :p

Wawa_Nadwa said...

skrng ni gi spital lagi la kena pkai topeng tuuu..
cam2 penyakit ade, senang berjangkit.
wawa malas mau pkai, rase panas je mul0t tuhh.. berpeluh2..
hahhaa!

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Wawa_Nadwa...

Bagi saya, saya dah kuatkuasakan untuk diri saya... takut bila masuk HUKM sekarang ni.... terasa penyakit tu bila2 masa je nak melekat kat kita....

Nasib baik panas mulut, kalau panas muntut bila kena injection nanti baru tahu.... sediakan payung sebelum hujan ribut Wawa....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...