Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

10 August 2009

Apa Ada Dalam Secret Recipe Ni..???

....INTRO UNTUK NEXT ENTRY....

Apa yang ada dalam Secret Recipe ni.....??? Ada banyak cerita dan pengalaman yang aku alami dan aku akan ceritakannye dalam next entry.... Sebabnye aku dah terlampau penat dan mengantuk untuk mengupdate dan mengedit gambar..... Dan aku kena ke Melaka esok sebab ada urusan Pejabat Tanah Alor Gajah, Melaka...... Pukul 6.30 pagi dah kena bertolak.... dan sekarang ni dah pukul 4.40 pagi.... mata rasa dah tak boleh buka dah ni..... Nanti aku sambung entry balik bila balik dari Melaka nanti ye.... ZZZZZZZZZZzzzzzzzzz..........

6 comments:

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

jeng jeng jeng!

aper yg terjadi bang? =P

Hazzy Ishak said...

sumting bad or sumting gud??

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Blog Anuar Kamaruddin™...

Apa yang terjadi...??!!
Nanti saya ceritakan... hehehe... adalah budak tu kata 19 rupanye... rahsia... hehehehe....

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Hazzy Ishak...

Something good lah... I thing so...!!??? Wait 4 next entry ye...

Unknown said...

hy awkk.....im back!!

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Nuraihan Mohd Saleh....

Hai... Raihan... Alhamdulillah ur back... Everything ok now...??? Miss u so much lah... Lepas ni boleh memblog balik yek.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...