Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

12 August 2009

Dapat Lagi Tiket Free..... District 9....

Pagi tadi pukul 1.30 pagi, adik ipar aku baru balik dari praktikal kat TV3.... Masuk2 je dia cakap dengan aku nak tengok movie tak esok (maksudnye hari nilah)... Tapi pukul 9.30 malam di Cinelaisure, Mutiara Damansara..... Cerita apa..?? Aku tanya.... Cerita terbaru Peter Jackson.... Best tu... DISTRICT 9..... Dia pun tunjukkan pass masuk... Mak aii ada 4 tiket semuanye..... Bagus2... Movie ni belum keluar lagi kalau ikutkan.... so, yang dapat pass masuk ni adalah untuk tayangan perdananye.... Kalau ikutkan esok je baru keluar cinema..... kiranye macam kitaorang ni yang merasmikannye dululah.... Tapi sebenarnye hari ni juga merupakan harijadi mak aku yang ke-58 pulak tu.... sambutannye mungkin aku nak pakat dengan adik-beradik aku buat pada hari Jumaat malam sebab nak tunggu adik aku Anor yang kat Sepang tu balik esok.... Atau nak cepat lagi esok malam pun bagus juga.... So, malam ni aku akan berfoya2 lah dengan mereka2 yang berkenaan... tak sabarlah pulak nak tengok sebab preview dia memang menarik.... Arios Amigos...
Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...