Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

30 July 2009

Lepak Starbucks Mid Valley Kejap....

Beberapa hari lalu, aku menemankan wife aku beli something kat Mid Valley..... Biasalah orang perempuan, beli itu beli ini... yang aku, layan je lah... Time ni aku pergi bertiga... Aku, wife aku dan dengan adik aku Anor.... Dah penat berjalan, so singgahlah kejap tempat yang apling aku suka sebab ianya boleh menghabiskan wang di poket iaitu Starbuck.... Nombor satu wife aku, sikit2 coklat ais blended dia.... Manakala aku, semua aku bedal.... janji yang sejuk, yang panas2 tu kurang sikit bila dah tengahari.... Buek ketiak den berpoloh yo....

Tengah mentelaah surat khabar sambil minum2.... Lepak2...

Dua item menu yang menjadi pujaan hatiku....

Gambar2 ni adik aku punya hasil kerjalah ni.... senantiasa membawa kamera dia....

Yang ditenung lama2 ais blended tu buat apa... tak nak bagi abang je kasi habis.... hehehe....

Sekali sekala melepak kat sini sebenarnye seronok... santai je rasanye.... tapi kalau selalu sangat pun bukan best sangat buat habis duit je... tapi dah sedap nak buat macamana...??? Kita kasi habis duit di poket.... poket siapa pula menjadi mangsa lepas ni.... kita tengok nanti ye.... Arios Amigos.....

8 comments:

Roselynda JMdean said...

elle pon syok lepak kt sini..
sambil layan iceblended mocha.. pehhhh!

Lia Hasty said...

yup..
suka starbuck gak..
klu selalu wat abis duit je..

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Elle JmDean...

Ooo yer ker... Bolehlah lepak sekali nanti... layan iceblended...

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Clara...

Sedap memanglah sedap kat strabuck... sedap juga nak membayarnye.... :) jimat2...

en_me said...

chantek gambo pakai dslr aperr erk.. salamm

Raihanna said...

wA..
rai pun suke lepas situ...
rasa tenang je kan..
lagi best kalau bawak laptop..
leh on9!
hik2...
your wife sangat cute...

Chilabaey's Spot 2 said...

To: en_me...

Salam... Adik punya camera... Canon EOS 1000D je....

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Raihanna..

Bestkan.... saya suka lepak2 je... malas bawak laptop berat je...
Wife saya cute ker... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...