Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

11 July 2009

Yang Mana Satu Pilihan Hati..??!!!

Apa pendapat teman2 blogger.....???? Buaya Senyum ni...

Mana satu pilihan anda.... Design terbaru dari Crocs.... Model 'Trailbreak'...

Ianye pilihan saya juga... Harga cantiklah juga RM189.00....kot...

Design ni untuk mereka yang lasak dan macam saya suka tracking dan masuk hutan.... Belum ada dalam website Crocs Malaysia lagi.... Dah cuba dah semalam kat Outlet Crocs di Ikano Power Centre..... Rasanye budget bulan depanlah.... Bulan ni budget larilah.... Jenuh nak kejar ni... Hehehe..... Ker ada yang nak sponsor saya...?? Terima kasih.....

10 comments:

Wawa_Nadwa said...

yg kaler coklat tu cun ckit.
itam dh biase sgt.
=P

Khairul Onggon said...

Kat mane dah ada jual bro?? Siyesly nak beli terus klu dah ada dlm market... :) Yg cokelat dah ada ala-ala crocs ni, maybe nak yg itam plak kot..

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Wawa_Nadwa....

Ye, saya pun nakkan yang color coklat tu... Mungkin beli kot hujung bulan ni... tengah tunggu kawan bagi diskaun lebih ni... special customer.... jangan marah.... :p

Chilabaey's Spot 2 said...

To: khairul onggon...

Menang dah ada kat market... saya baru pergi survey kat Ikano Power Centre, Mutiara Damansara... Harga RM189.00 je... Pergilah beli nanti bagitahu saya kat entry... Dalam website takde lagi, tapi dah display kat outlet... :)

Lia Hasty said...

Muz,
amek yang itam..
namoak smart le kaler tuh..
menarik & elegan..
hehe

Chilabaey's Spot 2 said...

Lia, ingat nak ambik color hitam juga, tapi kasut banyak color hitam... takpe kita tengok majoriti blogger cakap yang mana ye... sebab nak belipun hujung bulan ni pun.... :)

naqiubex said...

Cool... rasanya ada tak saiz kaki saya...

Chilabaey's Spot 2 said...

To: naqiubex...

Dah sure ada punya... Tadi saya survey lagi sekali ada saiz 7, 8, 9, 10 & 12 lagi....

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

yg kaler cekelat tu cantek bro! ;D

Chilabaey's Spot 2 said...

Tulah ramai yang cakap color coklat tu cantik.... Tengah tunggu stok saiz 10 lah... dah habislah pulak... malas nak cari tempat2 lain... dah order, tengah tunggu lagi.... :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...