Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

17 July 2009

Tiket Wayang Free Lagi....

Movie terbaru yang masih belum lagi ditayangkan di pawagam...... Ghosts Of Girlfriends Past.... Cerita yang aku ingatkan seram, rupanya cerita lawak.... Hampeh.... Macam dah tengok yang aku kata hampeh tu.... Sebabnye aku dapat tiket free dari adik ipar aku yang tengah praktikal kat TV3 tu.... Balik2 je rumah terus dia bagi aku pass masuk untuk menyaksikan movie tersebut.... Bila baca je pass tu, alamak aku cakap ni yang malas ni... cerita hantu, aku jenis malas nak tengok cerita2 hantu.... buat sakit jantung je.... tapi aku ambik jugalah nanti kecik pulak hati dia.... Nilah pass percuma tu... kena tukar di kaunter tiket di mana2 pawagam yang ada menayangkan movie tersebut....
Malam tu juga aku google kat komputer, cari sinopsis cerita ni.... Nasib baik aku tak bagi kat orang lain, rupanye cerita lawak.... pelakon diapun memang aku minat Jennifer Gadner.... Bagus.. bagus... bagus.... Tapi movie ni masih belum di tayangkan di Malaysia tapi dalam bulan Julai 2009 ni juga... tarikh sebenar belum lagi tahu.... Ok.. aku akan tunggu..... GSC ke...???

2 comments:

Lia Hasty said...

cite ape ek..
xkuar wayang lg kan..

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Clara...

Cerita yang menarik... tengok preview dia dalam google... Belum keluar wayang lagi... tapi bulan ni kot... saya check kat GSC.... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...