Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

02 July 2009

Akhirnye Tercapai Hajat....

Transformers 2 Revenge Of The Fallen

Filem yang aku tunggu2 : Transformers 2 Revenge Of The Fallen

Akhirnye malam tadi aku berjaya mendapatkan tiket untuk filem tersebut setelah berkali2 cuba mendapatkannye dan juga di kedudukan kerusi yang terbaik.... Punyalah susah..... Kalau ada pun tinggal kerusi depan je.... Kali ini dapat di kerusi tengah.... Kira oklah juga.....

Bila dah dapat tiket ni, rasa tak sabar sesangat nak tonton.... Aku beli untuk 4 orang terus.... sesiapa yang nak ikut nanti kena cepat2 jumpa aku.... Itupun aku kirim dengan adik ipar aku yang kebetulan ke Cinelasure, Mutiara Damansara..... Waktu tayangan 9.15 malam.... Wah seronoknye.....

Aku ingat aku pun nak buat macam ni lah.....

Tapi sebelum aku pergi menontonnye, aku ada satu lagi aktiviti yang telah dirancang di sebelah pagi iaitu pergi ke Zoo Negara..... Lama juga aku tak ke sana.... Aku berlima sambil bawa anak2 buah aku dan adik2 aku.... Sebenarnye nak bawa si Melly (anak buah aku yang kecik) tu pergi sambil nak buat portfolio untuk photography.... So, hari ni ada 2 program santai yang aku akan lakukan... Moga semuanye berjalan lancar dan cuaca yang baik..... Insya-Allah.....

22 comments:

said...

nak sekeping tiket....voleh?

hehhehehe...nak layan di Alamanda jer la...nak pi damansara jauh sangat....

Hazzy Ishak said...

tak dpt tgk lagi...huwaaaaa

Lia Hasty said...

tahniah..
dh dpt tgk..
mmg best gile kan cite tuh..
x rugi tgk..
sy nk tgk sekali lg nie..

NORAIN RAMLI / MEM AIEN said...

den bli tket sminggu awal mse ari tuh tgok bumble bee nih...bru dpt seat yg besh ahhah...owh mau tgok gajah kaa pagi nye

azianierdawati said...

pyh nk dpt woo tiket
sy g hari kedua. booking siap2

nak tgk lg ni

Chilabaey's Spot 2 said...

To: [yAN!e][pUTraJAya]

Bolehx3.... nanti saya bagi lepas saya tonton malam karang ye.... Tunggu.....

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Hazzy Ishak....

Kena cepat nanti habis... hehehe... ke tunggu DVD pirate....

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Claracancer....

Belum tonton lagilah Clara... malam ni baru nak pergi... beli toket awal... 2 Julai 2009 (9.15 malam)... Tak sabar nak tengok ni....

Chilabaey's Spot 2 said...

To: aien...

Memang ramai beli lagi awal... kengkawan saya pun cakap macam tu....

Ha'aah hari ni nak tengok gajah bawak budak2... saya ada tugas lain....

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Snowwhite Zone....

Wah hari kedua dah tengok... dasat2... Siap booking lagi.... Lain kali booking saya sekali ye....

Wawa_Nadwa said...

akhirnye tercapai jua hajatmu itu.
kekekek!
=P

Unknown said...

oo..sy agak bernaseb baik...mendapat seat yg best...dan tidak sesak semasa membeli tiket..kerana tgok pd ari weekdays ;)

chentaMAYA said...

sume owg da tgk!
aq belom ag!
hee~

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Wawa_Nadwa...

Akhirnye saya dapat juga tengok malam tadi... sungguh puas hati dan akan menontonnye sekali lagi.... Tak puas tengok.... Nak lagi... nak lagi.... dan nak lagi.... 110/100 kredit...

Chilabaey's Spot 2 said...

To: chipsmore...

Nak dapatkan seat yang cantik tu yang susah... kalau depan2 tu banyaklah kosong lagi... nanti pening kepala... pernah kena sekali, time tu tengok movie Lords Of The Ring kat Mid Valley.... Macam nak muntah keluar panggung... serik dah lepas tu...

Chilabaey's Spot 2 said...

To: ♥chentaMAYA™....

Jangan ketinggalan menontonnye... pasti puas hati dan nak tengok lagi.... :)

Mohd 'Azim Kamaruzzaman said...

salam..
thanks sbb follow my blog..
nnt jgn segan2 nk kekomen..

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Duke Luce Dell'amore...

Amboi panjangnye nick name.... No hallah... saya akan follow ur blog... Insya-Allah....

.: Sugar-cRave :. said...

hoho...xdpt tgk lg..sgt jeles~!...;p

Chilabaey's Spot 2 said...

To: ♥«m!stAkêñ^!dêÑt!tÿ»♥...

Janganlah macam tu... nanti pergi ye... banyak lagi masa dan tempat... free je terus pergi beli tiket.... ok..?? :)

kojah said...

wuaaaaaaaaa!!bila ntah nk tgk transformers...asyik full jerk...huh!
sama la kita br g zoo...hehe

Chilabaey's Spot 2 said...

To: kojah...

Pergilah tengok tak ruginye... kena banyak sabar je time nak beli tiket tu....

Zoo negara sekarang dah banyak peningkatan dan perubahan... dan diselenggara dengan baik sekarang ni... dulu kesian je tengok sebab takde dana yang mencukupi.... tetapi sekarang Alhamdullillah tersangatlah bagus....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...