Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

18 July 2009

MU Training Session Pass....

Nampak tak...??? Apa ada di tangan aku..... Itulah pass masuk untuk melihat sesi latihan Manchester United di Stadium Bukit Jalil.... Aku ni bukanlah peminat yang setia dengan MU... Kadang2 suka, kadang malas juga nak layan.... Mana aku dapat...??? Boss aku bagi aku dan ajak aku pergi tengok petang tu..... Itupun last minit lepas settle kerja.... Dah boss bagi... aku ambiklah, nanti kata tak sudi pulak.... Ingatkan dapat tiket perlawanan.... oklah juga bukan senang nak dapat..... Dengan senyum simpul yang tak berapa tersimpul akupun ambil dengan tangan yang terbuka.... senyum sampai ke telinga.... tunduk sampai ke lutut punya berterima kasih dengan boss aku.... bukan apa, lain kali kalau ada benda2 macam2 ni, boleh aku dapat lagi.... hehehe.... bodek boss lah ni.... TQ Boss......

2 comments:

Lia Hasty said...

sangat2 jeles..

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Clara...

Janganlah jeles kat saya... rezeki terpijak je... kalau nak jeles kalau saya dapat tiket perlawanan tu takpe... nanti kalau ada yang lain2 saya ajak Lia ye.... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...