Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

08 July 2009

Transformers 2... Lagi....

Malam tadi aku dapat tiket untuk tayangan Transformers 2 sekali lagi.... Adik aku belikan di GSC One Utama pulak.... Itupun pesan last minit, lepas Maghrib tadi baru teringat.... Adik aku praktikal kat TV3... so, dekat sikit nak beli.... terima kasih2... lain kali belikan lagi ye....

Masa tayangan 12.00 tengahari.... Kali ni aku layan sorang2 je... takde sape nak temankan.... Pagi esok aku ada kerja sikit kat luar, so aku akan settlekan kerja aku cepat2 dan kemudian ke One Utama.... Sebenarnye aku tak puas tengok tempohari... tu yang menjadikan aku nak sangat tengok untuk kali kedua....... dah beberapa hari mencuba akhirnye dapat juga tiket.... Silap2 esok habis je tengok, mahu juga aku beli satu lagi tiket untuk hari lain ni.... Hehehe... So, sapa yang nak teman aku tengok Transformers 2 sila2lah tunggu aku di pintu masuk ye.... Yahooooo.......

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...