Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

08 July 2009

Transformers 2... Lagi....

Malam tadi aku dapat tiket untuk tayangan Transformers 2 sekali lagi.... Adik aku belikan di GSC One Utama pulak.... Itupun pesan last minit, lepas Maghrib tadi baru teringat.... Adik aku praktikal kat TV3... so, dekat sikit nak beli.... terima kasih2... lain kali belikan lagi ye....

Masa tayangan 12.00 tengahari.... Kali ni aku layan sorang2 je... takde sape nak temankan.... Pagi esok aku ada kerja sikit kat luar, so aku akan settlekan kerja aku cepat2 dan kemudian ke One Utama.... Sebenarnye aku tak puas tengok tempohari... tu yang menjadikan aku nak sangat tengok untuk kali kedua....... dah beberapa hari mencuba akhirnye dapat juga tiket.... Silap2 esok habis je tengok, mahu juga aku beli satu lagi tiket untuk hari lain ni.... Hehehe... So, sapa yang nak teman aku tengok Transformers 2 sila2lah tunggu aku di pintu masuk ye.... Yahooooo.......

14 comments:

Ella said...

hmm..saya tak dpt tgk lagi.
last week masih ramai...

nampak gaya layan DVD jelah kot...
masa filem dh basi..

azianierdawati said...

sy nk tgk kali kedua this week. cite best

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

haiyo, 2 kali tgk! fan btol nih ;)

Lia Hasty said...

sangat2 jeles..
sy pun nk tgk sekali lg..

Redbloodsnow said...

zie crazy giler ngan transformer neh taw awk. Part Optimus mati kan...nangis weh Zie kat wyg tuh..hahahahahaha

tp siyes arr..sedey gilerrr **for me ler :P**

eliana said...

nak ikot jugak!!
walopon da tgk ai tue.. hehe..

selamat menonton! ;)

DrSam said...

memang cerita yang bagus. Dah tengok kat One utama old wing tu. Sekarang tengok kat DVD pula (nasib baik gambar pun boleh tahan juga)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Ella...

Cubalah cari tiket tu nanti, mesti minggu ni dah mula kurang orang... Kalau tunggu DVD mesti lambat punya.... :) Cuba ye....

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Snowwhite Zone....

Bagus2... saya pun nak tengok kali ke-3 pulak next week.... Kita tengok sama2 ye.... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Blog Anuar Kamaruddin™....

Alahh... Nuar... Fan dari dulu lagi... Transformers 1 dulu siap beli DVD lagi (pirate je).. beli sampai 3 keping... pakai satu je.... Tiap2 hari tengok selama sebulan... naik boring orang lain tengok... hehehe....

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Clara Emily Cancer @ Lia...

Janganlah jeles kat saya... itu pun nasib baik je dapat... kalau turun KL saya belanja tiket dan popcond ye.... senyum sikit...:)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Redbloodsnow said...

Saya pulak part hero mati, Bumblebee menyorok belakang pokok dengan muka sedih... sedih rasanye time tu... Part awak pun sedih juga.... :(

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Miss_Eliana...

Laa... apasal tak cakap awal2... boleh ikut saya sekali tadi... Takpe2 lain kali bagitau ye... hehehe....

Chilabaey's Spot 2 said...

To: DrSam....

Wah tengok kat sini juga ye... Tapi part DVD ni saya musykil ni, beli kat mana tu... boleh saya cari nanti.... Opss... terkantoilah pulak... Jangan beli yang cetak rompak, beli yang DVD copy.... :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...