Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

29 July 2009

Steamboat Di Ikano Lagi....

Sebelum ni aku pernah buat entry tentang steamboat yang aku makan kat Ikano.... Gambar ni aku rakam sebelum aku pergi dengan adik ipar aku tempohari.... Time ni mula2 test makan kat kedai ni.... Kalau sedap aku akan pergi lagi.... Tapi memang sedap makanannye.... dan berbagai menu makanan disediakan.... Time ni aku pergi dengan adik perempuan aku Anor dan wife aku... Aku macam biasa akan order lamb slice set dengan chinese tea.... kuahnye tomyam...... Adik aku order chicken set dan kauhnye kari.... manakala wife aku pilih beef slice set dengan kauh tomyam juga.... tambahan dengan beberapa set lagi.....
Sedang memulakan aksi makan melampau.... aku tambah mushroom jepun apa entah namanye....

Wife tengah menunggu set order dia tak sampai2.... padan muka.... orderlah kambing... mesti cepat...

Melintang2 tangan nak ambik makanan..... perut dah lapar apa lagi, serang......

Macam nilah keadaannye Restoran Steamboat ni... time aku shoot gambar ni, taklah ramai sangat tapi setengah jem lepas tu penuh sepenuhnye..... Kalau datang ke Ikano ni, trylah makan kat sini... sedap.... Anggaran seorang makan sampai kenyang dalam RM15.00 je.... Tapi jangan nak order air gas nanti cepat kenyang... order chinese tea, boleh minta refill sebanyak yang boleh.... hehehe.... Trylah ye.....

* Gambar tak memuaskan sebab pakai camera phone dan dalam restoran malap je lampu dia... ala2 romantiklah konon....

6 comments:

joegrimjow said...

seafood kaya dengan kalori

Raihanna said...

Ya allah..
sedapnya makanan!!!!!
wawaw..
bila nak belanja blogger2 lak???
hik2

Chilabaey's Spot 2 said...

To: joegrimjow...

Kalori is seafood ye... alamak kena kontrollah... :(

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Raihanna...

Boleh... bila nuffnang saya dah banyak nanti... sekarang ni masih kosong... hehehe... :) Trylah makan kat restoran tu... memang best....

Lia Hasty said...

wow bestnye..
lia suka makan stemboat kat seoul garden..
best tau.

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Lia...

Iye ker... nak trylah pulak nanti... kat Damansara ada ke ha...??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...