Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

30 September 2010

Balik2 Dinner Kat Carl's Junior.... Aduiii Bertambahlah Kalori Kat Perut Aku Ni....!!!


Makin brtambahlah kalori di badan kalau macam ni... Macam aku katakan, aktiviti hujung minggu aku dengan wife dan adik aku selalunye berkaitan dengan makan.... Memang aku jarang suruh wife aku masak dirumah kalau aku balik sebab taknak menyusahkan dia nak menyediakannye... Makan pun kadang 2 orang jer... Tapi penat memasaknye sama jer macam ramai orang.... Lagi senang makan di luar jer... Dapat juga jalan2 bersama.... 


Untuk jelajah makan aku kali ini, aku memilih Carl's Junior untuk makan tengahari.... Ini semua cadangan adik akulah ni.... Kalau bab ada kentang, ada burger, dengan dia memang menjadi....


Kat sini favorite dish aku adalah kentang dengan Cheezzy Curry Meat Souse... Makan ini jer dah kenyang, itu belum lagi burgernye... Burgernye memang superb, memang sedap...


Makan kali ni Carl's Junior One Utama jer... Selalu aku makan kat Pavallion Kuala Lumpur... Kat sana besar sikit outletnye.... Kat OU ni kecik sikit tempatnye...


Haaaa korang nampak tak burgernye besar mana... Memang kenyang giler kalau makan kat sini... Dan kalau macam tekak aku ni, kalaudah makan kat sini pasti tak terfikir lagi nak makan burger selama sebulan... Bila dengar pasal burger jer dah rasa muak dah... Nampak tak kepuasan makan kat Carl's Junior ni.... Bila aku nak belanja korang makan ni yer... Nantilah kalau aku dah kaya sikit nanti... Doakan jer yer... :)

6 comments:

Murni Alfathunnisa said...

mak ai..gedabak burger nyer! sini tak ada outlet carls junior..:( tak dapek nak merasa...

Chilabaey's Spot 2 said...

To: siti murni...

Alaaaa kesiannye... Sorrylah buat entry macam ni... Tapi takpe kalau datang sini nanti kena try yer... :)

MAZHA said...

salam, tengah sihat ni le nak makan apa pun, nanti bila dah sakit sedap tara mana pun dah tak de selera...apa macam tuan buat n3 ttg tempat makan yg best2...ala2 jalan2 cari makan tu..

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Abhamz...

Salam tuan.... Betul juga apa yang dikata... Tapi kalau berlebihan tu tak elok juga...

Cadangan tuan bagus juga tu... Boleh berkongsi dan dijadikan panduan untuk mereka yang datang ke area Damansara ni.... :)

Lia Hasty said...

teringin nak makan carl junior la..

;-)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Clara Emily Cancer...

Jom2.. Datang sini... Boleh join sekali nanti... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...