Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

30 September 2010

Dinner Kat Mana Lagi, Kalau Tak Dekat Rumah Jer....!!!


Dinner kali aku minum air kosong jer... My favorite mineral water SPRITZER.... Brand lain susah nak masuklah... AVIEN pun ok.... Huhuhuhu.... Ini adalah aktiviti aku dihujung minggu kalau aku balik ke Damansara... Aktiviti wajib... Jalan2 cari kolestrol....


Macam takde tempat lain nak pergi... Balik2 IKEA... Balik2 IKEA... Tapi sebenarnye malas nak fikir nak makan apa, nak makan kat mana..??? Dah habis semua tempat aku redah kalau kat Damansara ni.... Jadi bagi aku kat mana aku pergi, terus cari tempat makan yang dah biasa kita pergi... Takyah nak pening2 nak memikirkannye... Sekali jalan senang...

Malas sebenarnye dah nak keluar balik, nanti nak cari parking lagi, berebut2 dengan orang ramai... Tapi nasib baiklah rumah aku ni dekat sangat dengan tempat2 macam ni... Semuanye ada terkmpul kat satu tempat... Cuma jalan jer dari satu bangunan ke satu bangunan yang lain....


Kali ni aku makan hidangan IKEA ikan salmon dengan sos lemon... Muak pulak rasanye nak makan meatball....


Yang wife dengan adik aku Anor pulak macam biasa makan Meatball... Tambah Daim Chocolate Brownies satu... Aku tak berapa suka sebab terlalu manis...



Wife aku pulak tambah Chicken Wings satu set.... Ish... Ishh....




Jemput makan semua... Waktu2 macam nilah baru aku dapat luangkan masa bersama mereka berdua... Itu belum lagi luangkan masa dengan anak buah tu... Kena ikut jadual Pakngah lah korang.... Maklumlah aku sekarang di tempat lain... Ni pun dah start sibuk dengan kerja luar pulak... Nasib baik kat area Kuala Langat.... Dekat dengan rumah mak aku.... Takdelah risau sangat kalau pergi jauh2... Hehehehe... 

4 comments:

Hazzy Ishak said...

blog pak ngah sebijik macam blog qarl, makan makan makan..
ehehe

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Hazzy Ishak....

Alaaaa Hazzy, lama juga tak buat entry pasal makan.... Nanti saya belanja makan yer... Hehehehe... :)

Ha'aaahhh saya selalu juga buka blog Qarl, dia selalu cerita tentang makan kat luar... Makan dengan kawan2 diakan.. Saya makan dengan family, lain sikit... Lain ker...??!!!

♥♥ eija ♥♥ said...

sedap yer pakngah...
eiii nanti nak g KL makan nie laa

pakngah tq keran singgah blog ja semalam komen semua entry pulak tuuu

tq banyak2 yea

Chilabaey's Spot 2 said...

To: ♥♥ eija ♥♥

Memag sedap sehingga dah naik muak dah sekarang sebab selalu sangat pergi sebab melayan adik dan wife makan kat sana...

Komen tu takde hal... Bila ada masa yang terluang dan kerajinan tahap gaban baru lah ada masa nak komen lebih2...

Welcome...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...