Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

24 September 2010

Chilabaey's Spot Nak Buat Contest Lagi...!!! Hadiah Best....!!!


Apa kata korang kalau aku buat contest Chilabaey's Spot lagi...??? Hadiah takdelah lumayan sangat... Sajer suka2 untuk menghilangkan tekanan hidup aku ni.... Maklumlah hari ni blog aku dah keluar dari masalah yang berlaku sejak 2-3 hari ni.... Tapi apa kategorinye aku tak pasti lagi... 

Mungkin aku akan buat :

1.  Pengomen Paling Rajin Kot...!!! Tak tahu lagi....
2.  Pengomen Paling Cun... Tak boleh.. Tak boleh... Nanti wife aku marah...
3.  Pengomen Yang Paling Bermadah Berhelah Dalam Blog Aku...??? Ayat bunga2 ker... 

Mungkin juga teka teki teka tekok :

4.  Aku bagi gambar masa aku muda2 dulu, korang teka umur aku... Apa macam...???
5.  Atau aku bagi gambar sesuatu, korang teka apa benda tu.... Ok juga tu...
6.  Atau aku minta korang tangkap gambar sesuatu, aku komen... 
7.  Atau aku bagi gambar korang teka di mana kedudukan barang tu.... Alaaaa Hide & Seek...

Atau korang ada cadangan lain...???

Bab hadiah pulak, memandangkan aku banyak kamera, aku bagi hadiah salah satu dari kamera tersebut nak...???!!! (Banyaklah korang.... sayang oiiiii.....).... Tapi mungkin juga aku akan bagi satu kamera yang aku tak pakai sampai sekarang... manalah tahu kan.... hehehehe.... 

Apa2 pun korang bagi aku cadangan dan aku aku fikirkannye kemudian.... Setelah Penyimpan Mohor Besar Raja2 buat keputusan nanti, aku akan terus berikan info mengenainye serta tarikh contest tersebut akan dibuat.... Mungkin aku akan buat rumit sikit berbanding sebelum ini, tapi tetap tak menyusahkan korang untuk menyertainye.... Tunggu.....

22 comments:

eqbalzack said...

hadiah kamera?!
nak...nak...nak...hehe

Unknown said...

em...

bagi ayu kan...
1. ayu leh join

2. cun?....hahahha, sure ayu kalah awal2.

3. bagus gak contest bab madah helah..sebab ayu suka ayat2 cinta..hahahah

4. teka umur melalui gambor...ayu join gak...senang soalan tu

5. masa ayu kecik2 suka join teka barang....(johan tau...) nak join gak

6.agak2 kalau bab kamera ayu tak dapat join...sebab kamera tak der....

7.main chak..chak,..ba......okeylah tu..

(cadangan: cuba yang lawak-lawak sikit...yang funny2....senang orang yang jenis macam ayu yang tension nak lepaskan geram...hahahhaha...amik ko.....)dan pasti ramai yang join contest..heheheheh

kalau adiahnya kamera..wow.. i like.........janji tau..hahhahah (sure abang chilabaey`s gelak sampai mata berpinar2...)

wokey....dengan rela ati..ayu menungu tarikh yang abang tetapkan ya....

kalau cuba

icee-yah said...

waa..sound great ni...kali ni icee nak try masuklah:)

Cikgu Nurin said...

KAMERAAAAA????????? NAAAKKK....

contest no 6.....

Nurmala Mazlan said...

KAMERA??~ Nak!!!!!!

Nur -al- Ain said...

waaaaa.. best ni pakngahhhh.. nak join nak join nak join ;))

♥♥ eija ♥♥ said...

pakngah hehe...
ja nak join jugak tambah bila tahu hadiah kemungkinan kamera hehe...

bestnyer...
ape contest ja ikut jer hehe..
tak sabar laa pulak hehe

Hazzy Ishak said...

nak nak nak kamera!!

Chilabaey's Spot 2 said...

To: eqbalzack...

Boleh sajer... Nanti join... Kamera dahsyat tu.... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Siti Ruhayu Ab Rahman...

Omak aiii... Panjangnye cadangan.... Boleh sajer nanti... Tapi pasti kena tunggu dulu.... Akan diberitahu kelak... hehehehe... :)

Tengah buat perangkaan teliti... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Icee-Yah...

Kena try yer lepas ni... Manlah tahu kalau ada rezeki nanti... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Cikgu Nurin....

Jom join nanti... Kamera tu....

No.6..??? Belum tahu lagi.... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: nUR_rOsALiNdA...

Kalau nak boleh sajer... Janji join... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Nur -al- Ain...

Boleh Ain... Nanti join yer... Hadiah yang menarik tu.... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To:♥♥ eija ♥♥

Haa'aah kemungkinan besar kamera... kamera apa dah pastinye ada dah... Tinggal nak buat contest jer... :)

Tunggu jangan tak tunggu... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Hazzy Ishak...

Nak kamera kena join contest dulu... :) Tunggu yer.... :)

Ieqa Swetluv said...

wahh macam menarik.. akan menunggu kontest yg bakal kunjung tiba nty huk3

Chilabaey's Spot 2 said...

To: ieQa sWetLuv...

Boleh sajer... Tapi ada syarat2 yang perlu dibuat... Syarat senang jer... Nanti tunggu tarikh dan masanye yer... :)

Khairul Onggon said...

woooo... best, best.. Klu hadiah kemre pasti ramai yg nak.. hehehe.. Apa2pun, buat jgn tak buat.. :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: kaljis aka onggon...

Takdelah best sangat... Ada cerita disebalik hadiah tu nanti.... hehehehe.... :)

aDfeez said...

mata berkelip2 berpusing2 bila dgr hadiah kamera :P

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Belalang....

Jangan tak kembali pada keadaan asal sudah... macamana nak masuk contest ni nanti yer... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...