Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

10 September 2010

Tiba Juga Hari Yang Dinantikan... Hari Raya Aidilfitri...



Sempena hari raya yang akan menjelang esok, dengan ini Chilabaey's Spot ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri buat semua followers aku yang disayangi tak kira dari negara mana sekali pun... Saya memohon ampun dan maaf sekiranye sepanjang terdapat kesilapan dalam berbicara di alam blogger ini... 

Chilabaey's Spot tidak bercuti seperti kebanyakkan blogger lain dan sentiasa akan berkongsi bersama cerita2 baru dan pengalaman2 yang boleh dijadikan panduan dalam mengharungi kehidupan kita seharian.... Akhir kata dari Chilabaey's Spot, terima kasih kerana menjadi pembaca blog saya yang tak seberapa ini dan juga memberikan kata2 semangat dalam saya mengharungi hidup sebagai anak Adam di mukabumi Allah ini.... Dan doakanlah aku untuk dipermudahkan segala perjalanan hidup di dunia ini agar dapat menjadi orang yang boleh diharapkan.... Insyallah...


SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
MAAF, ZAHIR & BATIN....

2 comments:

MAZHA said...

salam lebaran, balik raya berhati-hati di jalan raya....selamat hari raya.

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Abhamz...

Salam Aidilfitri buat tuan juga.... Drive carefully yer.... Mengantuk berhenti seketika rehatkan diri... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...