Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

24 September 2010

Yang Ditunggu Telahpun Tiba... Nak Sambar 3 Terus....!!!!


Yang ditunggu telahpun tiba... Adui bergedup2 jantung aku sekarang ni.... Tak sabar rasanye.... Harga yang menarik dan setanding dengan kecanggihannye....


Kononnye malam tadi nak juga hati aku ni ke Garden Midvalley untuk join perasmian dan pengenalan produk terbaru dari Apple ni.... Handphone canggih terbaru iaitu iPhone 4.... Lama juga menanti ketibaannye.... Tapi dengar ceritanye stok dah mulai habis dan terpaksa menunggu untuk mendapatkannye.... Kalau malam tadi boleh terus beli... 

Insyallah aku juga akan mendapatkannye juga... Aku nak beli 3 teruslah... Sekarang ni kurang RM3.00 jer lagi untuk beli... Hehehehe.... Kalau beli pun aku tak suka beli yang ada kontrak, beli terus cash malas nak hutang2.... Macam iPhone 3GS yang aku beli dulu pun aku beli cash terus... Hati senang... Ada duit beli, takde duit jangan nak hutang2... Kumpul dulu baru sambar... Itu prinsip aku... Ada sesetengah orang sebab nak menunjuk2 kat orang, hutang pun hutanglah.... Itulah cara yang kurang betul tu.... 

Kalau aku beli 3 ketul, satu aku buat hadiah contest aku akan datang, ok tak....????!!!!

12 comments:

Nur -al- Ain said...

ehemmm.. ain jadi pemenang tanpe bertanding bleh? heeee

MAZHA said...

salam, betul tu, satu tips yang biasa tapi penting untuk kita amalkan, beli jika dah mampu...klu tak mampu jgn pulak smpai berhutang krn nak puaskan hati...nanti merana badan.

ciK LyndaWawa said...

belanje saya sebijik!!!


best lagu blog..=)

aDfeez said...

tudia enchik chillabey.. smpai tiga sekaligus.. hehee :)

apa pun slmt berjuang ye :P

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Nur-Al-Ain....

Amboi Cik Ain, persaingan yang sihat tu... hehehehe... Boleh2... ;p

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Abhamz...

Masalah sebanrnye kalau berhutang2 untuk benda2 macam ni... Buatnye baru je beli, terhempahlah pulak, dah tu rosak... Hutang belum lagi nak langsai... Memang mengesal.... Kalau dah takde hutang terhempas takpelah juga.... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: ciK LyndaWawa igUana...

Jangan katakan belanja sebiji, 3 biji terus saya bagi nanti.... ehehehe... (kotak kosong jer kot)... Jangan marah... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Belalang....

Satu pun belum dapat lagi... Dalam perancangan dan pengiraan...

Terima kasih, saya akan berjuang... hehehhee.... :)

Lia Hasty said...

wah bestnyer..
kalau 3g iphone ke iphone je ke?
klu ke hp ain xleh ke?

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Clara Emily Cancer...

Memang best...

Kalau iphone ke iphone memang dah pasti, tapi ke phone lain tak pastilah... :)

Ada terbaca, diaorang kata boleh... Entah tak terfikirlah pulak... hehehehe... :)

Hazzy Ishak said...

nak nak nak....!
terbeliak biji mata kalau dapat hadiah iphone ni.

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Hazzy Ishak...

Boleh... boleh.... boleh....

Jangan kata terbeliak, tereluar habis biji mata kalau dapat hadiah tu... Yang terkeluar dulu biji mata, orang yang buat contest tu.... hehehehe... :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...