Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

17 September 2010

Dah Raya Pun Masih Membeli Kuih Raya....!!!!


Ini kisah lepas hari raya.... Kalau seminggu sebelum raya, Masyallah punyalah ramai umat tapi lepas jer raya punyalah lengang.... Cubalah kalau macam ni selalu, kan senang untuk aku beli kuih dan kerepek raya....



Time ni wife aku memborong kerepek raya untuk diberikan pada mak mertua aku yang akan datang ke Banting untuk beraya dan melawat bapa aku yang sakit.... Memang tiap2 tahun aktiviti aku kalau raya ni ada sajer dan tak habis2 dari sebelum raya hinggalah sebulan selepas raya...


Sempat juga snap gambar pemilik blog semasa di dalam outlet tersebut... Yang belakang tu assistant pemilik blog... Selaku akauntan dalam banyak hal... Tapi yang lebih pastinye assistantnye...


Kat sini seronok membeli sebab macam2 ada.... Apa yang kita teringin makan semuanye ada di sini... Maklumlah aku ni duduk di kampung orang Jawa, so makanan yang berteraskan pertanian ni memanglah banyak...




Nah ambik engko sampai 3 bakul kitaorang borong.... Yang aku seronok ke sini sebab harga dia lebih murah daripada kilang2 kerepek yang berada sekitar Banting ni.... So bagi mereka2 yang inginkan makanan sebegini bolehlah datang ke Banting, Selangor... Banyak pilihan yang ditawarkan di sini... Cewah, promote nampak....

6 comments:

ciK LyndaWawa said...

duit raya untuk saya mane?
hehehe
selamat hari raya..
=)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: ciK LyndaWawa igUana...

Duit raya ada sajer saya simpan... Bila nak datang ambil ni...???

Selamat Hari Raya juga untuk awak... :)

ANIM said...

kedai ni kat mane ye? ada address tak? mcm menarik je..nak p la nanti..

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Anim...

Kilang ni kat Banting, Selangor... Tempat Sosilawati kena bunuh tu... Buruk dah nama Banting...

Alamat dia : FAEZ, Kg. Sg. Kelambu, Banting, Selangor... Lebih kurang macam tulah alamatnye....

Anonymous said...

ooo...ok, time kaseh atas info tu..nnt nk p..

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Anonymous....

No hal lah... Orang bertanya kita jawablah... Nanti kesian awak sesat jalan pulak... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...