Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

27 September 2010

Aku Dah Tunaikan Hajat Blogger Setia Blog Aku Ni... Nah Ambik...!!!


Kali ini entry untuk seorang blogger setia aku, Cik Hazzy Ishak... Hari tu adalah sms2 dengan dia sebelum raya... Malam raya tu dia sms aku ucap Selamat Hari Raya.... Lagi satu dalam entry terakhir dia sebelum balik kampung ada aku tinggalkan komen, kalau sampai kampung sms/call aku.... Sajer time tu... Sebenarnye memang aku ni jenis risau kalau perempuan bawa kereta balik kampung... Termasuklah wife aku juga...

Dalam sms beliau malam tu, dia kirim salam pada family aku.... Dah yang aku tak tahan baca tu, dia minta tolong cubit pipi anak buah aku Si Melly lagi.... Susah tu nak tunaikan permintaan tu....


Ini dia anak buah aku yang dimaksudkan... Raja Nur Emily Fareesna a.k.a Melly....


Yang ini adalah sms Cik Hazzy pada aku malam tu.... Dan juga pesanan dari beliau.... Permintaan yang sukar sebenarnye.... Tapi aku cuba juga tunaikannye.... maklumlah aku di banting dan anak buah aku tu pulak di Damansara..... Cik Hazzy...!!! Scrool kat bawah ni yer.... :

I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
V

Ini dia hajat yang Cik Hazzy minta hari tu yer.....


Habis bersepah rambut  Si Melly aku kerjakan untuk nak dapatkan gambar ni.... Hehehe... jadi mangsa anak buah aku atas permintaan blogger setia aku sorang ni... Ok Hazz saya dah tunaikan semuanye yer... Jangan nak minta bukan2 lagi sudahlah yer... 

4 comments:

Hazzy Ishak said...

tak sangka pak ngah ingat lagi mesej tu.kelakar siot. sian muka melly kena cubit dengan pak ngah.

melly rela kena cubit atau dipaksa? hopefully anytime soon boleh la jumpa & kenal2 keluarga pak ngah ya.

kirim salam pada semua

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Hazzy Ishak...

Buka inbox phone semalam, ternampak pulak sms hari tu... Terngat pulak ada gambar yang Melly kena cubit pipi... Tu yang terus terus ingat kat Hazzy tu... Buat entry satulah tentang sms tersebut... Hehehehe...

Sebenarnye Melly terkejut tiba2 pipi dia kena cubit... Tu yang muka seperuh sedar tu...

Insyallah kalau ada masa dan ketikanye, bolehlah jumpa dan kenal2.... Insyallah...

...miSS fAi... said...

hehehhehehehe, comelnyer si melly nie.... =) kalau mintak cubit lagi kompem melly serik nak jumpe dah... hehehe

Chilabaey's Spot 2 said...

To: ...miSS fAi...

Hehehehe.... Memang kalau lepas ni nak cubit pipi dia, pasti dia lari punya... Tapi saya akan usahakan... hehehehe... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...