Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

26 September 2010

Dapat Duit Raya, Barulah Best Shopping Selepas Raya....!!!


Sekarang ni setiap hujung minggu pasti aku akan balik ke Damansara Perdana untuk menguruskan wife aku... Selain tu juga nak juga berkemas walaupun dah kemas rumah sebelum raya hari tu... Macam yang aku kata dulu, aku shopping raya selepas raya... Alaaa shopping sikit2 jer... Nanti penuh sangat pulak rumah.... 





Memandangkan rumah aku ni banyak sangat lampu yang berwarna kuning, rasanye tak berapa balancelah pulak... So minggu ni aku dengan wife aku keluar sekejap ke IKEA untuk beli beberapa barang untuk living room... Beli barang murah2 jer... Dalam masa yangs ama juga terjeling juga beberapa barang yang aku boleh jadikan hadiah untuk contest aku yang akan datang....


Sebelum tu sebenarnye aku singgah makan tengahari  di Ketam Steamboat Village.. Alaaa restoran steamboam yang selalu aku pergi makan tu.... Teringin pulak haru tu nak makan sup panas2... Macam orang mengidamlah pulak... Lepas makan baru aku ke IKEA... Banyak juga barang yang aku beli hari tu... Sajer jer nak tukar suasana living room...

8 comments:

Unknown said...

thanks follow my blog...

wah..shopping kat ikea...design mmg cantik2...tp kualiti kureng sikit...tp kalau pandai jaga, leh tahan lama...

Chilabaey's Spot 2 said...

To: E.d.Y...

No hal bro...

Bukan shopping sangat pun... Sajer beli keperluan utk rumah... Maklumlah rumah dekat jer dengan IKEA... Memang kena pilih yang ada kualiti... Tapi kalau betul2 ada kualiti biasanye harganye, ambik... Hehehehe... :)

miss lolly a.k.a luvfareda said...

pakngahhhhhhhhhhhh,

bile nak bawak l0lly p ikea =)))

Chilabaey's Spot 2 said...

To: miss lolly a.k.a luvfareda...

Cik Adik Lolly.... Boleh sajer kalau tepat pada masanye... Bila nak pergi... Saya tunggu nanti... :)

Lia Hasty said...

wah shopping sakan ;-)
jeles.


http://claraemilycancer.blogspot.com
http://claraemilycancer.tumblr.com

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Clara Emily Cancer....

Takdelah Lia... Beli barang keperluan jer... Gantikan yang lama... Taknak membazir sangat sebab ada target lepas ni... hehehehe... :)

Hazzy Ishak said...

nak lampu meja satu boleh??

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Hazzy Ishak...

Boleh ajer... Meh datang IKEA saya belanja... Atau tunggu contest yang akan dianjurkan... Cewah... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...