Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

07 September 2010

Nak Balik Kampung Ker Taknak Aku Ni....????!!!


Malam tadi aku dapat 2 tiket masuk untuk menonton filem Resident Evil : Afterlife 3D dari adik ipar aku EE... Kebetulan dia pergi ke 8TV jumpa kawan dia di sana, elok pulak rezeki dia dapat tiket ni.... Dia selalu dapat tiket2 free macam ni tiap kali ke sana....



Yang menjadi persoalannye adalah, samada aku hendak pergi atau tak...?? Kalau aku pergi jawabnye lambatlah balik kampung.... Waktu tayangan pukul 9.00 malam dan pasti habis dalam 2 jam lepas tu... Tarikhnye esok pulak tu 8 September 2010.... Taknak menempuh traffic jam.... Kalau tak pergi rugi pulak rasanye sebab tiket mahal sebab 3D... So, tak tahu nak pilih dan buat pilihan... Ada cadangan tak untuk aku....???

4 comments:

ღKekunangpelangiღ said...

Kalau tak nak,
bagi Epol jelah tiket tu. hehe ^^"

hamzah ian said...

bagi aku je.. hahahhaah

Chilabaey's Spot 2 said...

To: EpoL ღMadd...

Boleh kalau nak.... Tapi kena ambil kat sayalah dulu... hehehehe.... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: hamzah ian....

Boleh ajer.... Satu saya bagi Epol dan satu lagi awak ambik.... Hehehe... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...