Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

08 September 2010

Lepas MAYCARE, Aku Ke Mana Yer....????


Selesai shopping di MAYCARE tengahari semalam, aku terus ke Tesco Shah Alam... Alaaaa sebelah tempat aku shopping keperluan abah aku tu lah..... Kononnye nak ke Tesco Mutiara Damansara sebab dekat dengan rumah.... Tapi bila dah terlalu depan Tesco Shah Alam tu, baik aku singgah siap2... Kalau takde barang yang dicari nanti baru ke Tesco Mutiara Damansara....


Agak ramai juga tengahari tu.... Ramainye kaum perempuan yang tak sudah2 membei baju2 raya.... Dah beli sepasang, nampak yang cantik nak beli lagi.... Jangan kata perempuan2 yang ada kat Tesco tu, wife aku pun sama juga.... Kaum hawa... kaum hawa.... Tak lari dari shopping behavior.... Aku pun lebih kurang juga dulu....


Sebab aku ke Tesco ni adalah untuk memdapatkan barang untuk buat kuih raya... Lagi beberapa hari baru nak buat.... Korang mesti tertanya2 kan... Tiap2 tahun aku dengan wife memang macam ni... Last2 minit baru nak buat.... Bukannye nak buat sampai 10 jenis pun... Cuma sejenis jer... Nak sedekah kat family member dan untuk rumah sendiri... Kiranye dalam 2 hari aku kat Damansara ni, aku dengan wife sibuk buat kuih raya sebenarnye.... Aku buat pun sebelah malam jer... Siangnye dah keluar ke tempat lain... 

Apa kuih rayanye nanti aku cerita dalam entry lepas ni.... Tunggu....!!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...