Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

22 September 2010

Masalah Aku Dah Selesai Dah Buat Masa Sekarang... Terima Kasih Blogger Ieja....!!!!


Sejak 2-3 hari ni, blog aku ada masalah... Mula2 tu rasa dah putus asa juga dengan blog aku ni.... Kenapalah jadi macam ni.... Setiap kali buka jer pasti akan keluar laman web orang lain... Website : Jentayu.com.... Confirm virus ni....

So sebelum aku putus asa terus, aku buat satu entry semalam mengenainye untuk meminta bantuan dari rakan blogger aku... Manalah tahu kalau2 mereka ni boleh tolong... Maklumlah aku ni bab domain ker, bab2 setting ker atau lain2 hal tentang coding2 ni bukan paham sangat.... Selalunye buat2 paham jer...

Dan pagi ni bila buka blog kesayangan aku, aku still menghadapi masalah yang sama.... Tension2.. Komen dah masuk dah dari beberapa blogger aku yang setia.... Cuba juga open komen, last2 dapat juga.... Semua komen dan cadangan untuk menyelesaikan masalah aku ni aku buat... Tapi still sama juga... Dan pada pagi ni tadi ada salah seorang blogger favorite aku telah memberikan cadangan, dan cadangan tersebut sangat2 membantu dan memang betul segalanye bermula dari salah satu HTML aku.... HTML tersebut telah menghadapi masalah, so secara tak langsung masalah tersebut akan berjangkit pda blog kita juga secara automatic....

Yang bestnye, blogger aku ni siap buat entry khas untuk aku... Tersangat2lah aku hargainye... Terbalik2 ayat aku ni... Blogger tegar dan sangat setia pada blog aku iaitu Blogger Ieja a.k.a Cikgu.... 


Ini entrynye untuk aku...


Terima kasih buat cikgu Ieja sebab sanggup buat entry untuk saya selesaikan masalah yang berlaku pada blog saya ni... Dan mungkin akan terjadi pada blog orang lain... So, cuba masuk ke blog beliau untuk mengetahui cara untuk menyelesaikan masalah tersebut yer... Sangat2 berguna dengan apa yang telah beliau lakukan untuk blog saya... Terima kasih sekali lagi... :)

10 comments:

Lia Hasty said...

nasib baik okay.
bila buka blog 1 lg.
ok je.
blog nie je la prob.
xperla.
suma dah setel.
jgn give up okay.;-)

Wawa_Nadwa said...

masalah selesai!
hehhe.
takmo marah2 dh ye.
=)

icee-yah said...

alhamdulillah..tp icee bukk ok je..mybe laptop ic suke sgt kat blog pak ngah tu...hihi

Khairul Onggon said...

Wahh... sib baik boleh diselamatkan hehehe.. Byk widget2 yg berunsur malware, adware tanpa sedari termasuklah widgeo dan lain-lain.. :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Clara Emily Cancer...

Tu lah nasib baik ada blogger yang tolog carikan cara dan sebab menyelesaikannye... Kalau tak jawabnye bersarang labah2lah blog ni jawabnye...

Sekarang ni dah settle dah... Selamat... Senang sangat hati.... Maklumlah kalau sehari dua tak berblogging rasa kecil jer dunia ni... hehehehe... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Wawa_Nadwa...

Dah settle dah masalah semalam... Kalau Wawa tak bagitahu pasti saya tak tahu punya....

Tak marahlah... Geram jersikit sebab takleh nak masuk blog... Balik2 keluar jentau.com... Kalau Sendayu Tinggi tu dah saya serang dah pejabatnye... ;)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Icee-Yah...

Tu yang menghairankan tu, rasanye macam tu kot... Laptop tu suka pada blog saya tu... terima kasih laptop.... Tak2.. Pada tuannye juga... hehehehe... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: kaljis aka onggon....

Nasib baik.... Kalau tak jawabnye terpaksalah buka blog baru... aduiiii sayangnye...

Nasib baik ada blogger saya yang cari penyelesaiannye... Terima kasih pada beliau...

Sebab tulah blog saya kurang letak iklan2 mengarut, takut perkara2 macam ni terjadi... Sekarang ni dah kena, lagilah malas saya nak letak2kan benda2 tu... :)

♥♥ eija ♥♥ said...

wahhh hehe..

pakngah nie susah-susah jer hehe...

ja buat entry khas tuu pun bukan untuk pakngah membalas mcm nie hehe... terharu pun ade hehe.. alaa nie macam anak buah tolong pakngah nyer hehe....

janji pakngah tak pening-pening dah hehe

Chilabaey's Spot 2 said...

To: ♥♥ eija ♥♥

Takde susah pun... Sebab tak kerana cikgu, blog saya pasti masih bermasalah sampai sekarang...

Memang pening kalau tak dapat selesai tadi... Terima kasih sekali lagi yer Ieja... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...