Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

22 September 2010

Apasallah Dengan Blog Aku Ni.... Boleh Sesiapa Terangkan....!!!


Apa dah jadi ni....???

Sejak 2 lepas, beberapa blogger setia aku sms aku dan memberitahu yang blog aku takleh nak buka macam biasa.... Bila mereka masuk jer ke blog aku, 5 saat lepas tu akan masuk ke website di atas ni.... Bodoh betullah....!!!!

Sapalah yang nak sabotaj blog aku ni.... Chilabaey, relaks jangan menggelabah dan jangan tuduh2.... So, kawan2 aku minta bantuan dari korang, kenapa jadi macam ni yer...??? Aku sayang blog aku ni.... Atau ada cara lain yang perlu aku buat untuk menangani masalah tersebut....???!!!

Help....!!!!  Help....!!!!  Help....!!!!  Help....!!!!  Help....!!!!  Help....!!!!  

16 comments:

icee-yah said...

icee bukak ok je..tau..:)

Unknown said...

memang tak boleh buka bila dari blog ke blog...(maksudnya search dari blog ke blog abang)

ayu guna google chrome..

ayu buka blogspot,...di dashboard baru boleh masuk ke blog abang dan beri komen..

ayu pun hairan...keluar jentayu.com

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

tukar password bang. mmg keluar jentayu ni. adeh.

Anonymous said...

from daiazainal

pkai google dia block...
pkai firefox bru boleh usha blok nie....

H.A said...

sy gune semua..ok jer...no problems...by the way, better tukar password :)

♥♥ eija ♥♥ said...

pakngah..
mula-mula saya buka okay.
bila saya nak komen terus kuar jentayu...
kenape yekkk

♥♥ eija ♥♥ said...

pakngah hehe...
ja lagi nie hehe
saya dah tahu ape yang terjadi di blog pakngah :)

ada entry khas untuk pakngah di blog ja :)
sebab ja pun bila baca blog pakngah hadapi masalah yang sama jugak :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Icee-Yah...

Iyer ker... Saya punya masalah... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Siti Ruhayu Ab Rahman...

Masalah2... Mesti ada something yang dah kacau ni... :(

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Blog Anuar Kamaruddin™

Dah tukar dah Nuar, tapi sama juga...

Lama tak singgah yer... Takpe2 orang tengah buzy yer tak... :)

Apa2 pun Selamat Hari Raya Aidilfitri.... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Anonymous (Daia)

Semua2 tu dah try, sama juga... Ada Jentayu tu juga... Kalau Sendayu Tinggi takpe, boleh serang office dia... hehehe.... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: F33Z~Hafizah~cucuatokaji...

Saya dah tukar dah... Ikut nasihat blogger saya... Tapi still sama juga.... Masalah betullah... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: ♥♥ eija ♥♥

Tak tahu apa masalahnye....

Dah rasa kehilangan dah ni....

Mesti ada cara menyelesaikan masalah ni... :(

Chilabaey's Spot 2 said...

To: ♥♥ eija ♥♥

Terima kasih Ieja a.k.a Cikgu.... Sanggup cikgu cari peyelesaiannye dan siap buat entry untuk saya.... Semalam pun terdetik juga hati nak buang html tu...

Tapi tak berani pulak rasanye... So far sekarang ni macam takde masalah lagi dah... Terima kasih bebanyak yer... Sangat2 saya hargainye....

Kena belanja cikgu makan Mee Kari Mat Jasak ni... atau Mee Rebus Ramli ni.... ;)

Wawa_Nadwa said...

haa ingatkan wawa je yg takleh baca. rmai ghupenya.. hee!!

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Wawa_Nadwa....

Tu lah pasal Wa.... Itulah yang saya takutkan... Semalam rasa dah nak putus asa dah... Dah start malas dah nak buka blog.... Asyik keluar entah2 apa2 iklan dah.... :(

Nasib baik dapat selesaikan... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...